Reguli generale de functionare a ariilor

Accesul in incinta Stejarii Country Club presupune acceptul dumneavoastra cu privire la regulamentele Stejarii Country Club, precum si prezumtia ca ati citit continutul regulamentelor anterior mentionate. Ca atare, orice reclamatie ulterioara cu privire la mentiunile de mai jos nu va fi luata in considerare.

REGULAMENT STUDIO AEROBIC

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra la orele de curs, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Ora de aerobic se desfasoara doar in prezenta a minimum 3 participanti.

2. Din respect pentru ceilalti participanti va rugam sa ajungeti cu 5 minute inainte de inceperea clasei.

3. Daca intarziati, intrarea in sala este permisa numai in etapa de incalzire, respectiv in primele 5 minute dupa inceperea orei.

4. In timpul orei nu sunt permise initiativele personale cu privire la executarea exercitiilor decat cu acordul instructorului (de exemplu executarea unei rutine personale, utilizarea ganterelor sau a altor exercitii care contravin programului in curs).

5. Daca trebuie sa plecati inainte de incetarea orei, va rugam sa informati instructorul inainte de inceperea acesteia, si sa va pozitionati in spatele clasei, astfel incat sa nu deranjati restul participantilor atunci cand parasiti sala.

6. Va rugam sa comunicati instructorului sau coordonatorului de activitati, dupa terminarea orei, orice sugestie sau comentariu privind programul care se preda.

7. La orele care necesita echipament (greutati, saltele etc.), va rugam ca, dupa terminarea orei, sa le duceti la locul lor de depozitare din sala.

8. Pentru orele care necesita lucrul la saltea, va rugam sa utilizati un prosop. La sfarsitul orei, salteaua va fi stearsa cu solutia disponibila in studio si apoi va fi dusa la locul ei.

9. Este obligatoriu sa utilizati imbracaminte si incaltaminte sport adecvate, la toate clasele, cu exceptia celor de yoga, stretching si pilates, unde instructorul va va recomanda incaltamintea specifica respectivei clase.

10. Daca in timpul orei simtiti ameteala, lipsa de aer, lesin sau durere in zona pieptului, fie continuati cu un mers usor pe loc, fie va opriti si anuntati instructorul.

11. Consumati apa. Hidratarea este importanta in timpul efortului.

12. Utilizarea echipamentului fara supravegherea unui instructor se face pe propria raspundere.

13. Este interzisa folosirea telefonului mobil in studioul de aerobic.

14. Este interzisa utilizarea de catre membri/clienti a vreunor mijloace de inregistare audio sau video (inclusiv fotografii) in incinta. In cazul incalcarii acestei reguli, persoanei in cauza i se poate solicita sa paraseasca de indata clubul.

14. Este interzis fumatul (inclusiv tigari electronice) in studioul de aerobic.

16. Este interzisa utilizarea aparatelor din cadrul studioului de aerobic de catre copiii cu varsta sub 14 ani, sau de catre persoanele aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a altor medicamente depresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul antrenamentului.

17. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

18. Membrii Clubului/Clientii trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

19. Va rugam sa informati personalul Clubului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

20. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

21. Antrenati-va in deplina siguranta, respectandu-i pe ceilalti.

REGULI DE UTILIZATE A COSULUI DE BASCHET SI A ZONEI ADIACENTE

Va rugam sa cititi regulile si avertismentele de mai jos inainte de utiliza acest produs:

1.Nerespectarea acestor avertismente poate duce la vatamari grave si / sau daune materiale.

2. Toti jucatorii trebuie sa citeasca, sa cunoasca si sa respecte aceste reguli pentru desfasurarea in siguranta a jocului.

3. NU VA ATARNATI de cosul de baschet, nici de panou, de suporturile de sprijin sau de plasa.

4. In timpul jocului, in special atunci cand efectuati activitati tip dunk, tineti fata departe de bord, de cos si plasa. Poate aparea o vatamare grava daca dintii / fata intra in contact cu panoul, cosul sau plasa.

5. In timpul jocului, nu purtati bijuterii (inele, ceasuri, coliere etc.) Obiectele se pot agata in plasa.

6. Verificati sistemul inainte de fiecare utilizare pentru a vedea daca exista uzura excesiva, coroziune si solicitati repararea inainte de utilizare.

7. Nu jucati niciodata daca echipamentul este deteriorat.

8. Este obligatoriu sa utilizati imbracaminte si incaltaminte sport adecvate,.

9. Daca in timpul simtiti ameteala, lipsa de aer, lesin sau durere in zona pieptului, fie continuati cu un mers usor pe loc, fie va opriti si anuntati personalul.

10. Consumati apa. Hidratarea este importanta in timpul efortului.

11. Utilizarea echipamentului fara supravegherea unui instructor se face pe propria raspundere.

12. Este interzisa utilizarea de catre membri/clienti a vreunor mijloace de inregistrare audio sau video (inclusiv fotografii) in incinta. In cazul incalcarii acestei reguli, persoanei in cauza i se poate solicita sa paraseasca de indata clubul.

13. Este interzis fumatul (inclusiv tigari electronice).

14. Este interzisa utilizarea echipamentului de catre de catre persoanele aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a altor medicamente depresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul petrecut in aceasta zona.

15. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

16. Membrii Clubului/Clientii trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

17. Va rugam sa informati personalul Clubului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

18. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarei persoane parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

19. Va rugam sa va petreceti timp in aceasta zona in deplina siguranta, respectandu-i pe ceilalti.

REGULAMENT STUDIO DE CYCLING

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Ora de cycling se desfasoara in prezenta a minimum 3 participanti.

2. Vorbitul la telefonul mobil in timpul claselor de cycling este strict interzis.

3. Va rugam sa va prezentati la timp pentru inceperea orei de cycling. Din respect pentru ceilalti participanti, va rugam sa ajungeti cu 5 minute inainte de inceperea clasei.

4. Daca intarziati, intrarea in sala este permisa numai in etapa de incalzire, respectiv in primele 5 minute dupa inceperea orei.

5. In timpul orei nu sunt permise initiativele personale cu privire la executarea exercitiilor decat cu acordul instructorului (de exemplu: executarea unei rutine personale, executarea altor exercitii care contravin programului in curs).

6. Daca trebuie sa plecati inainte de incetarea orei, informati instructorul inainte de inceperea acesteia. Incercati sa va pozitionati in spatele clasei, astfel incat sa nu deranjati restul clasei atunci cand parasiti sala.

7. Orice sugestii, comentarii privind programul care se preda, va rugam sa le comunicati instructorului sau coordonatorului de activitati dupa terminarea orei.

8. La sfarsitul orei, bicicleta de cycling va fi stearsa cu solutia dezinfectanta disponibila in studio.

9. Este obligatoriu sa utilizati incaltaminte sport sau pantofi de cycling.

10. Este interzisa utilizarea aparatelor din cadrul studioului de cycling de catre de copiii cu varsta sub 14 ani, sau de catre persoanele aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, medicamentelor depresive sau oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul antrenamentului.

11. In studioul de cycling fumatul (inclusiv tigari electronice) este interzis.

12. Nu interveniti asupra aparatelor in timpul functionarii acestora si nu le deteriorati.

13. Daca in timpul orei simtiti ameteala, lipsa de aer, lesin sau durere in zona pieptului, continuati sa pedalati usor sau opriti-va.

14. Consumati apa. Hidratarea este importanta in timpul efortului.

15. Utilizarea bicicletelor de cycling fara supravegherea unui instructor se face pe propria raspundere.

16. Antrenati-va in deplina siguranta, respectandu-i pe ceilalti.

17. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

18. Membrii Clubului/Clientii trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

19. Va rugam sa informati personalul Clubului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

20. Va rugam sa semnalati instructorului sau receptiei Clubului orice defectiune sau functionare necorespunzatoare a bicicletelor de cycling.

21. Va rugam sa comunicati instructorului sau coordonatorului de activitati, orice sugestie privind programul care se preda.

22. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

REGULAMENT GOLF DRIVING RANGE

1.Zona destinata practicarii golfului poate fi utilizata dupa realizarea unei rezervari in prealabil sau daca standurile sunt libere, prin verificarea disponibilitatii acestora la receptia golf.

2. Jucatorii pot face rezervarile la receptia golf, costul fiind de 10 lei (TVA inclus) pe ora, per stand. Timpul de joc se poate prelungi atât timp cât exista standuri disponibile. Echipamentul oferit de club include un cos de mingi si crosele necesare. Anularea rezervarii se poate face cu cel putin 2 ore inainte de ora programata pentru a evita ulterioare penalizari. In urma a 3 rezervari neonorate in decursul a 3 luni, clubul isi rezerva dreptul de a nu mai permite rezervarea standurilor de catre dvs. in urmatoarea luna.

3. In cazul in care intarziati mai mult de 15 minute fata de ora programata, rezervarea dvs. este anulata, iar tariful achitat se retine de catre Club, neavand dreptul la rambursarea costului respectiv, iar standul poate fi utilizat de catre o alta persoana, potrivit regulii „primul venit, primul servit”.

4. Zona destinata practicarii golfului poate fi utilizata conform programului de functionare: Luni: 14:00 – 21:00; Marti – Duminica: 10:00 – 21:00. Accesul se face conform rezervarilor programate, doar in intervalul orelor de functionare.

5. Este permisa folosirea unui stand de catre o singura persoana, cu exceptia jucatorilor cu abonamente de familie, carora li se permite utilizarea unui stand de catre doua persoane.

6. Carpetele verzi sunt destinate exclusiv jucatorilor. Vizitatorii trebuie sa mearga doar pe partea rosie a carpetei din zona driving range-ului.

7. Administratorul driving range-ului are autoritate maxima in zona de golf si respectarea instructiunilor sale este obligatorie.

8. Miscarile specifice exersarii loviturilor se vor practica exclusiv pe carpetele special amenajate. Este strict interzisa realizarea miscarilor pe spatiul verde din fata carpetelor.

9. Din motive de securitate, se interzice mutarea carpetelor din spatiile special amenajate. Va rugam sa contactati administratorul driving range-ului daca considerati absolut necesara mutarea carpetei dumneavoastra.

10. Este interzis accesul cu produse alimentare in toate zonele driving range-ului, cu exceptia terasei.

11. Este interzis accesul cu produse alimentare si bauturi din afara zonei de golf. Nu este permis accesul cu bauturi in zonele de putting green si chipping green.

12. Este obligatorie nivelarea obstacolului cu nisip din zona chipping green, in urma folosirii acestuia.

13. Copiii cu vârsta sub 6 ani trebuie sa fie insotiti in permanenta de catre un adult, in toate zonele driving range-ului.

14. Este interzis accesul in zona de golf cu o tinuta neadecvata (incaltaminte de plaja, costum de baie etc.). Este obligatorie utilizarea unui tricou cu guler.

15. Nu aruncati cu niciun fel de obiecte in zona destinata practicarii golfului. Nu sunt permise comportamentele neadecvate, utilizarea necorespunzatoare a mingilor si croselor sau care ar putea genera riscuri de accidentare si orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente. Jucatorii sunt responsabili pentru orice fel de pagube care se produc datorita comportamentului lor. Nu deranjati jucatorii pâna la expirarea timpului de joc.

16. In zona driving range-ului este interzis accesul persoanelor in stare de ebrietate sau aflate sub influenta drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a altor medicamente depresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul utilizarii terenurilor.

17. Clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei, indiferent de motiv si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

18. SCC si GDR nu isi asuma responsabilitatea pentru ranirea clientilor in spatiul Golf Driving Range sau pentru diverse afectiuni medicale rezultate din activitatea desfasurata de clienti in Golf Driving Range.

19. Este interzisa utilizarea de catre membri/clienti a vreunor mijloace de inregistare audio sau video (inclusiv fotografii) in incinta. In cazul incalcarii acestei reguli, persoanei in cauza i se poate solicita sa paraseasca de indata clubul.

20. Este interzis fumatul (inclusiv tigari electronice) in studioul de aerobic.

21. Membrii Clubului/Clientii trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

22. Va rugam sa informati personalul Clubului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

23. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarei persoane parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

Putting Green – Reguli Aditionale

1.Este permisa prezenta simultana a unui numar maxim de 6 persoane.

2. Jucatorii pot rezerva zona Putting Green pentru 1 ora direct la receptia de golf sau telefonic, costul fiind de 40 RON (TVA inclus) pe ora.

3. Fiecare jucator are dreptul de a utiliza 3 mingi.

4. Este obligatorie folosirea mingilor personale si nu a celor ce apartin driving range-ului.

5. Este strict interzisa exersarea loviturii scurte (lovitura de approach).

Recomandari

1.Va rugam sa pastrati linistea pentru a nu deranja ceilalti jucatori.

2. Dupa ce ati consumat timpul rezervat, veti putea face o noua rezervare luând in considerare numarul de standuri disponibile la momentul respectiv.

3. Clubul isi rezerva dreptul de a modifica orarul zonei de golf, schimbarile find anuntate in timp util atât pe website, cat si la receptia golfului.

KIDS CLUB

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra si ale copiilor dvs., va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Prezentul spatiu de joaca este destinat copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani.

2. Copiii cu varste sub 3 ani trebuie sa fie insotiti/supravegheati de un adult si nu pot fi lasati singuri in grija personalului de la Kids Club. Aceasta situatie apare deoarece copiii mici necesita atentie individuala sporita, iar personalul din aceasta arie exista pentru a asigura entertainmentul si siguranta unor grupuri mai mari de copii.

3. Accesul copilului este permis daca acesta sau parintele acestuia este client al complexului (Stejarii Country Club/ Shiseido Spa). Timpul petrecut in zona copiilor este limitat la un maxim de 3 ore pe zi. Timpul petrecut extra sau accesul copiilor clientilor platitori se face dupa achitarea taxei de 5 euro (TVA inclus) pe ora. Cele 3 ore de sedere in incinta spatiului de joaca pot fi fractionate in functie de nevoile copiilor.

4. Parintele sau tutorele adult trebuie sa insoteasca copilul pana la Kids Club si sa completeze formularul pentru acesta. Toti copiii vor fi trecuti pe o lista de check in/check out.

5. Personalul departamentului Kids/Teens Club are dreptul, dar nu obligatia de a se asigura ca toti copiii admisi in spatiile de joaca, prezinta o stare de sanatate satisfacatoare, astfel incat sa evitam pe cat posibil imbolnavirea altor copii. In cazul in care personalul va depista astfel de situatii, va instiinta in regim de urgenta superiorul direct si va solicita adultului insotitor preluarea din colectivitate a copilului.

6. Cerem ca parintii/tutorele sa sprijine eforturile noastre de a inspira o buna conduita si maniere civilizate pentru toti copiii. (A) In cazul in care vreun copil prezinta probleme disciplinare, Stejarii Country Club poate restrictiona accesul in arie sau intrerupe, suspenda, inceta contractul de membru al a copilului. Nu sunt admise: jocurile agresive, loviturile comportamentul si limbajul violent ori inadecvat utilizate fata de copii de catre alti copii sau de catre adulti. Pentru ca toti copii sa aiba parte de momente de relaxare si buna dispozitie nimeni nu are voie sa vorbeasca vulgar sau sa se comporte necivilizat.

7. Insotitorii sunt obligati sa aduca la cunostinta copiilor prevederile prezentului regulament si sa se asigure de respectarea acestora.

8. Nu este permis consumul si accesul in zona de joaca cu alimente, guma de mestecat, bauturi, etc.

9. Nu este permis accesul cu obiecte contondente, dure, ascutite in incinta locului de joaca.

10. In spatiul de joaca nu este recomandat sa purtati ochelari, cercei mari, lanturi sau bratari.

11. Sunt interzise urcarea pe tobogane in sens invers, aruncarea jucariilor dintr-o zona in alta. Este interzisa coborarea pe tobogan cu capul inainte.

12. Copiii nu au voie sa aduca bijuterii, jucarii personale sau obiecte, inclusiv telefoane mobile, dispozitive electronice ( cum ar fi iPod-uri, MP3 playere, PSP sau obiecte similare). Stejarii Country Club nu va fi responsabil pentru pierderea acestora sau pentru accidente cauzate de acestea.

13. In cazul in care copilul sufera de o afectiune care necesita o atentie speciala, membrul/clientul Clubului este rugat sa indice acest lucru in momentul in care compleaza formularul de inscriere si daca este necesar este rugat sa reaminteasca personalului Kids Club, in functie de situatie sau de activitate.

14. Daca copilul are nevoie de ajutor pentru a merge la toaleta sau are alte probleme, se va adresa personalului de supraveghere.

15. Pentru a mentine igiena, toti utilizatorii isi vor spala si dezinfecta mainile inainte de joaca, precum si dupa folosirea toaletei.

16. Copilul va fi lasat doar in grija persoanei care il insoteste la inregistrare. Singura exceptie de la aceasta regula va fi in cazul in care Stejarii Country Club primeste instructiuni scrise de la adultul insotitor din momentul inregistrarii, care indica faptul ca o alta persoana va prelua acel copil. Instructiunile vor contine in mod explicit datele de identificare ale persoanei ce va prelua copilul.

17. Personalul Kids Club nu este autorizat sa administreze niciun tratament medical, medicament, reteta sau medicatie.

18. Accesul copiilor nu este permis daca acestia prezinta semne de gripa/raceala (stranuta, tusesc, au mucozitati etc.), au eruptii cutanate sau sufera de tulburari gastrointestinale (diaree, voma).

19. Accesul in Kids Club se face numai in sosete sau botosei de interior.

20. Parintii/tutorele trebuie sa fie usor accesibili si disponibili pentru orice nevoi ale copiilor lor. In acest sens parintele/tutorele va indica la inscriere unde poate fi gasit in cadrul complexului Stejarii Country Club. Daca se observa ca nu raspunde parintele/tutorele va fi abordat personal, de catre un angajat.

21. La predare parintele/tutorele va accepta intreaga responsabilitate pentru siguranta copilului si va fi de acord ca Stejarii Country Club si angajatii sai sunt liberi de orice raspundere pentru orice accident, prejudiciu sau boli suportate in timpul vizitei la Kids Club. Parintele sau turorele este obligat sa semneze fisa de inregistrare in momentul in care un copil este lasat sub supravegherea noastra in cadrul Kids club.

22. Orarul normal de lucru este de luni pana duminica, 12.00 a.m. – 08:00 p.m. Parintii/tutorii vor fi informati ca trebuie sa vina inainte de terminarea programului pentru a prelua copilul lasat in prealabil la noi in locatie, parintele este informat despre acest aspect la momentul inregistrarii. Programul poate suferii modificari in functie de sarbatorile legale cat sunt si in functie de programul operational al Complexului.

23. Eventualele daune produse de neglijarea sau utilizarea necorespunzatoare a spatiului de joaca si/sau echipamentelor pot fi imputabile parintilor sau adultilor insotitori la valoarea lor de inventar.

24. Prezentul regulament este adus la cunostinta copiilor, parintilor, insotitorilor in momentul in care sosesc in locatie iar nerespectarea lui poate duce pana la interzicerea accesului in locatie.

25. Membrii Stejarii Country Club pot semnala angajatilor Clubului orice defectiune sau functionare necorespunzatoare a echipamentelor, sesizarea va fi preluata si rezolvata pe loc iar in situatia in care este un punct ce nu poate fi rezolvat imediat sau un aspect ce nu tine de acest departament, angajatul va transmite aceasta informatie catre un superior direct sau catre Directorul Operational dupa care va reveni cu feedback si multumiri catre client.

26. Fumatul este interzis (inclusiv tigari electronice).

REGULAMENT TERENURI DE PADEL

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime de conduita si de folosire a terenurilor de Padel: 

1.Clientii pot rezerva terenul de Padel telefonic, doar in cazul in care au un cont deschis (portofel virtual) si/ sau personal la Receptia terenurilor Padel/ Golf sau la departamentul Concierge al Stejarii Country Club.

2. Costul unei rezervari de teren este de: 8 euro in intervalul 8:00 – 17:00 si 12 ron in intervalul 17:00 – 21:00 (TVA inclus)/ora/teren, in programul de functionare al Clubului; Clubul isi rezerva dreptul sa modifice programul de functionare.

3. Anularea rezervarii se poate face cu cel putin 4 ore inainte de ora programata pentru a evita penalizari ulterioare. In urma a 3 rezervari neonorate in decursul unei luni, Clubul isi rezerva dreptul de a nu mai permite rezervarea terenurilor de catre respectivul client in urmatoarea luna.

4. Nu este permis accesul pe terenul de Padel inainte de a verifica disponibilitatea lui la departamentul Concierge Stejarii Country Club (+40) 744.332.155 sau la Receptia terenurilor Padel/Golf (+40) 374.717.024.

5. In cazul in care jucatorii intarzie mai mult de 15 minute fata de ora programata, rezervarea este anulata, iar tariful achitat se retine de catre Club, clientul neavand dreptul la rambursarea costului respectiv, iar terenul putand fi utilizat de catre un alt client, potrivit regulii „primul venit, primul servit”.

6. Terenurile de Padel pot fi utilizate de Luni pana Vineri in intervalul orar 8:00 – 21:00 si in weekend in intervalul 8:00 – 20:00. Clientii au acces la terenurile de Padel conform rezervarilor programate, doar in intervalul orelor de functionare. Mentionam ca Receptia padel/golf este deschisa incepand cu ora 14:00 in zilele de luni si de la 10:00 de marti pâna duminica.

7. Timpul de joc se limiteaza la 55′ efectiv. Terenul de joc va fi eliberat cu 5 minute inainte de ora fixa pentru a onora alte rezervari sau pentru a permite accesul clientilor in asteptare.

8. Terenurile sunt programate si sunt folosite doar incepand la ore fixe (hh:00), niciodata in alt interval (de ex la jumatatea orei (hh:30).

9. Pentru echipament sau accesorii, va rugam sa va adresati doar receptiei Padel/Golf (+40) 374.717.024.

10. Copiii si juniorii au aceleasi drepturi cu privire la utilizarea terenurilor ca si clientii adulti.

11. Copiii cu vârsta sub 14 ani trebuie sa fie supravegheati in permanenta de catre un adult.

12. Participantii sunt obligati sa poarte echipament adecvat in timpul jocului.

13. Este interzis accesul pe terenul de Padel cu incaltaminte neadecvata (incaltaminte cu crampoane, de alergare sau alt fel de incaltaminte care poate deteriora suprafata de joc sau poate facilita accidentarile), cu role, biciclete si skateboarduri.

14. Pe terenurile de Padel si in zona acestora fumatul (inclusiv tigari electronice) este interzis.

15. Clientii sunt rugati sa nu arunce pe teren cu niciun fel de obiecte. Nu sunt permise comportamente neadecvate, utilizarea necorespunzatoare a fileului, a mingilor, terenului si a rachetelor de Padel. Clientii sunt responsabili pentru orice fel de pagube care se produc din cauza comportamentului lor. Clientii aflati in asteptare nu trebuie sa deranjeze jucatorii de pe teren pana la expirarea timpului de joc.

16. Pe terenurile de Padel si in zona acestora, este interzis accesul persoanelor aflate sub influenta bauturilor alcoolice, a drogurilor, a substantelor halucinogene, a stimulatorilor, a medicamentelor depresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/ sau consumul acestora in timpul utilizarii terenurilor.

17. Utilizarea terenurilor de Padel se face pe propria raspundere a clientului.

18. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

19. Clientul este rugat sa raporteze personalului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

20. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarei persoane parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

REGULAMENT PISCINA EXTERIOARA

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Numarul maxim permis de persoane aflate simultan in piscina este de 416.  In utilizarea piscinei nu se va depasi numarul maxim (anterior mentionat) de persoane aflate simultan in piscina.

2. Inaintea intrarii in piscine este obligatorie utilizarea dusului. Inainte de intrarea in piscina interioara (bazinul semiolimpic), dupa utilizarea dusului, este interzisa utilizarea uleiurilor si/sau a cremelor de corp.

3. In zona piscinei este obligatorie utilizarea echipamentului adecvat, respectiv: costum de baie complet sau din doua piese, casca de par (parul prins in coada), ochelari de inot, slapi, prosop.

4. Este strict interzis accesul in zona piscinei cu hainele si incaltamintea de strada. Exceptie face accesul temporar cu incaltaminte de strada, caz in care este obligatorie utilizarea cipicilor de protectie.

5. Prosoapele albe din Stejarii Country Club se utilizeaza doar in ariile interioare (cu precadere in vestiarele interioare situate la -1). Prosoapele bej se utilizeaza obligatoriu in zona piscinelor (interioara si exterioara). La piscina olimpica este obligatorie utilizarea strict a prosoapelor bej, dupa cum urmeaza: 2 prosoape/persoana (un prosop pentru plaja si unul pentru dus). Acestea sunt oferite dupa prezentarea unui tichet de prosop pentru fiecare persoana in parte. La cerere se pot oferi prosoape extra, contra cost (20 lei/ prosop).

6. Clientii/ membrii sunt rugati ca la plecarea de pe plaja sa predea prosoapele la Receptie piscina, moment in care li se va returna tichetul de prosop.

7. Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati simptome de boli dermatologice, escoriatii si/sau alte leziuni ale pielii, chiar daca zona este protejata cu orice fel de pansamente medicale.

8. Este interzisa utilizarea piscinei si a zonei acesteia de catre persoanele aflate sub influenta bauturilor alcoolice, a drogurilor, a substantelor halucinogene, a stimulatorilor, a medicamentelor antidepresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul utilizarii piscinei si a zonei acesteia.

9. Este interzis accesul cu produse alimentare si bauturi din afara complexului. De asemenea, este interzis accesul cu produse alimentare si bauturi in interiorul bazinului.

10. Este interzis accesul cu recipiente din sticla in zona piscinelor.

11. Fumatul (inclusiv tigari electronice) este permis numai in zonele special amenajate si semnalizate ca atare.

12. Este interzisa mutarea sezlongurilor si a umbrelelor din zona special amenajata pentru plaja.

13. Clientii/ membrii care inchiriaza cabane trebuie sa achite rezervarea pana la ora 12.00 a zilei respective, altfel rezervarea se anuleaza. Capacitatea unei cabane este de 2 persoane.

14. Membrilor Platinum le sunt alocate 2 cabane (luni-vineri) – cabanele 4 si 5, respectiv 1 cabana (sambata-duminica) – cabana nr 5. Acestea fi pot inchiriate gratuit, respectand regula primul venit – primul servit. Daca cabana a fost ocupata, membrii platinum pot inchiria alte cabane libere contra cost. Cabana va fi utilizata de catre persoanele care fac inchirierea.

15. Pentru copiii cu varsta pana la 3 ani sau care inca mai folosesc scutece, este obligatorie utilizarea unui scutec special pentru apa. Acesti copii (cu varsta sub 3 ani si care utilizeaza scutec) au acces doar in piscinele dedicate copiilor.

16. Copiii cu varsta sub 14 ani trebuie sa fie supravegheati in permanenta de catre o persoana adulta in timpul accesului in piscine.

17. Sunt strict interzise scufundarile si sariturile in bazin.

18. Cu exceptia evenimentelor special organizate de catre Stejarii Country Club, este interzis jocul cu mingea atat in piscina, cat si in afara piscinei.

19. Este interzis alergatul sau orice alt comportament care poate duce la accidentarea dumneavoastra sau a altor persoane aflate in jur.

20. Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pentru activitatea si siguranta proprie. Adultul care supravegheaza un copil este responsabil si pentru siguranta acestuia.

21. Este interzis comportamentul indecent, galagios si/ sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

22. Este permisa utilizarea de catre clienti/ membri a mijloacelor de inregistrare audio/foto/ video in incinta Clubului/a piscinelor doar in cazul in care se inregistreaza pe ei insisi sau membrii ai familiei, neincluzand in cadre nicio alta persoana aflata in jur. Pentru a respecta intimitatea si confortul celorlalti clienti, orice alta inregistrare este interzisa.

23. Utilizarea telefonului mobil la piscina interioara este permisa doar in caz de urgenta si pentru o scurta perioada de timp, aceasta fiind o zona de relaxare. Daca este necesara utilizarea telefonului mobil pentru o perioada mai lunga de timp, se va accesa o zona din Club in care este permisa utilizarea telefoanelor mobile.

24. Stejarii Country Club nu este responsabil pentru obiectele uitate sau pierdute in incinta Complexului.

25. Stejarii Country Club nu este responsabil pentru accidentarile clientilor/ membrilor survenite ca urmare a utilizarii necorespunzatoare a facilitatilor Clubului.

26. Nu este recomandat sa intrati in piscina avand asupra dumneavoastra bijuterii, ceasuri sau alte obiecte valoroase. Apa si substantele utilizate pentru pastrarea calitatii apei le pot afecta negativ. In acest caz, Clubul nu va despagubi prejudiciile pe care le puteti suferi. A se avea in vedere faptul ca nivelul de clor si nivelul PH-ului din apa pot afecta anumite materiale din componenta costumului de baie.

27. Clientii/ membrii Clubului trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea personalului Clubului.

28. Daca aveti nevoie de ajutor, va rugam contactati personalul Stejarii Country Club.

29. Va rugam sa informati personalul Clubului despre orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

30. Intotdeauna abordati activitatile din zona piscinei in conditii de siguranta si respect fata de ceilalti.

31. Incalcarea oricarei reguli mentionate anterior poate duce la obligatia de a parasi Clubul de indata, la solicitarea personalului Stejarii Country Club.

Accesul in perimetrul piscinei presupune acceptul dumneavoastra cu privire la regulamentul Stejarii Country Club, precum si prezumtia ca ati citit continutul regulamentului anterior mentionat. Ca atare, orice reclamatie ulterioara cu privire la mentiunile de mai  sus nu va fi luata in considerare.

REGULAMENT PISCINA INTERIOARA

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Numarul maxim permis de persoane aflate simultan in piscina este de 108. In utilizarea piscinei nu se va depasi numarul maxim (anterior mentionat) de persoane aflate simultan in piscina.

2. Inaintea intrarii in piscina este obligatorie utilizarea dusului.

3. Inainte de intrarea in piscina, dupa utilizarea dusului, nu utilizati unguente si/sau creme de corp.

4. In zona piscinei este obligatorie utilizarea echipamentului adecvat, respectiv: costum de baie complet, casca de par, ochelari de inot, slapi, prosop.

5. Este strict interzis accesul in zona piscinei cu hainele si incaltamintea de strada si ochelarii de soare.

6. Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati simptome de boli dermatologice, escoriatii si/sau alte leziuni ale pielii, chiar daca zona este protejata cu orice fel de pansamente medicale.

7. Este interzisa utilizarea piscinei si a zonei acesteia de catre persoanele aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a medicamentelor antidepresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul utilizarii piscinei si a zonei acesteia.

8. Copiii cu varsta pana la 14 ani trebuie sa fie supravegheati in permanenta de catre o persoana adulta.

9. Pentru copiii cu varsta pana la 3 ani este obligatorie utilizarea unui scutec special pentru apa.

10. Va rugam sa nu intrati cu guma de mestecat/ dulciuri in piscina.

11. Este interzis accesul cu produse alimentare si bauturi din afara complexului. De asemenea, este interzis accesul cu produse alimentare si cu bauturi in interiorul bazinului.

12. Este interzis fumatul (inclusiv tigari electronice).

13. Sunt strict interzise scufundarile.

14. Sunt strict interzise sariturile in bazin.

15. Este interzis jocul cu mingea in piscina si in afara piscinei.

16. Este interzis alergatul sau orice alt comportament care poate duce la accidentarea dvs. sau a altor persoane aflate in jur.

17. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

18. Este interzisa utilizarea de catre membri/clienti a vreunor mijloace de inregistrare audio sau video (inclusiv fotografii) in incinta. In cazul incalcarii acestei reguli, persoanei in cauza i se poate solicita sa paraseasca de indata clubul.

19. Utilizarea telefonului mobil este permisa doar in caz de urgenta si pentru o scurta perioada de timp. Daca cineva trebuie sa vorbeasca la telefon pentru o perioada lunga de timp, o poate face doar in zonele desemnate din club in care este permisa utilizarea telefoanelor mobile.

20. Va recomandam sa nu intrati in piscina avand asupra dvs. bijuterii, ceasuri. Apa si substantele utilizate pentru pastrarea calitatii apei le pot afecta negativ. In acest caz, clubul nu va despagubi prejudiciile aduse acestora.

21. Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pentru activitatea si siguranta proprie pe durata utilizarii acesteia.

22. In cazul in care aveti nevoie de ajutor, va rugam solicitati ajutorul angajatilor Stejarii Country Club.

23. Va rugam sa informati personalul Clubului in legatura cu orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

24. Nivelul de clor si PH din apa poate afecta anumite materiale din componenta costumului de baie.

25. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

26. Intotdeauna abordati activitatile din zona piscinei in conditii de siguranta si respect fata de ceilalti.

REGULAMENT SALA DE ANTRENAMENT

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Nu este recomandata executarea exercitiilor fizice cu grad ridicat de dificultate fara acordul instructorului si al medicului.

2. Este obligatorie utilizarea echipamentului (imbracaminte, incaltaminte si accesorii) de sport adecvat.

3. Este recomandata utilizarea pantofilor sport cu talpa specifica tipului de exercitii fizice pe care le efectuati.

4. Inainte de inceperea antrenamentului, incalziti-va bine muschii si articulatiile prin exercitiile specifice recomandate.

5. In cazul executarii unor exercitii cu greutati mari, este recomandata prezenta unui partener de antrenament sau va rugam sa solicitati ajutorul unui antrenor.

6. In pauzele dintre exercitii va recomandam sa consumati apa. Hidratarea este esentiala in timpul efortului fizic.

7. Pentru pastrarea unei bune igiene, va rugam sa utilizati prosopul pe aparate.

8. Copiii pana la varsta de 14 ani NU au voie in Sala de Fitness decat sub stricta supraveghere a unui antrenor, prin cumpararea unui pachet de privat training.

9. Copiii pana la varsta de 14 ani, INSOTITI DE PARINTI (clienti platitori ai SCC) si sub stricta supraveghere a acestora, pot folosi (pentru efectuarea unor antrenamente cu corpul liber) sala de aerobic in intervalul orar in care nu este ocupata pentru clasele de grup sau academii.

10. Este interzisa utilizarea aparatelor din cadrul salii de antrenament de catre persoanele aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a medicamentelor antidepresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul antrenamentului.

11. Daca aveti nevoie de ajutor, va rugam contactati personalul Clubului.

12. Este interzis fumatul (inclusiv tigari electronice) in sala de antrenament.

13. Antrenati-va in deplina siguranta, respectandu-i pe ceilalti.

14. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

15. Persoanele utilizeaza aparatele de fitness pe propria raspundere.

16. Va rugam sa nu interveniti asupra aparatelor in timpul functionarii si sa nu le deteriorati.

17. Va rugam sa semnalati antrenorului de serviciu sau receptiei Clubului orice defectiune sau functionare necorespunzatoare a aparatelor.

18. Vorbitul la telefonul mobil este interzisa in sala de fitness, cu exceptia situatiilor de urgenta.

19. Va rugam ca, dupa terminarea orelor, sa duceti echipamentul (greutati, saltele etc.) la locul de depozitare din sala.

21. Membrii Clubului/Clientii trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

22. Va rugam sa informati personalul Clubului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

23. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

REGULAMENT SAUNA SI JACUZZI

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Este foarte important pentru mentinerea igienei ca, inainte de utilizarea saunei, sa faceti dus.

2. Persoanele care utilizeaza sauna/Jacuzzi-ul o vor face pe propria raspundere. Daca aveti probleme de sanatate, consultati doctorul inainte de utilizare pentru a fi sigur ca baia de aburi/temperature ridicata nu va este daunatoare.

3. Utilizarea saunei/Jacuzzi-ului de catre urmatoarele categorii de persoane este interzisa: persoane sub observatie medicala sau care sufera de boli cronice, persoane sub influenta bauturilor alcoolice, a stimulentilor si/sau medicamentelor antidepresive, ori a altor substante care afecteaza capacitatile fizice si mentale, femei insarcinate, persoane in varsta.

4. Copiilor sub 14 ani le este restrictionat accesul in zona de relaxare (saune si Jacuzzi). Aceasta regula a fost impusa atat la recomandarea medicilor, cat si pentru a evita eventuale probleme de intimitate.

5. Este obligatorie folosirea unui prosop in sauna. Costumul de baie este obligatoriu la folosirea Jacuzzi-ului.

6. Utilizarea telefonului mobil in saune sau in Jacuzzi este strict interzisa.

7. Este interzis accesul in saune sau in Jaccuzi cu produse alimentare.

8. Este interzis sa se introduca in apa Jacuzzi-ului lichide diverse (gel de dus, sampon, ulei corp/par etc.) sau orice fel de obiecte care pot deteriora calitatea apei sau a instalatiei.

9. Este interzisa schimbarea temperaturii apei din Jacuzzi. Temperatura este setata la nivel optim. Orice dereglare implica un timp indelungat pana la revenirea la standard.

10. Este interzis accesul in sauna uscata cu papuci sau slapi.

11. Este interzisa utilizarea saunei daca ati mancat inainte de accesul in sauna cu mai putin de doua ore. Asteptati doua ore dupa masa inainte de a folosi saunele. Caldura afecteaza circulatia sangelui si digestia.

12. In sauna si in zona Jacuzzi-ului, fumatul (inclusiv tigari electronice) este interzis.

13. Intotdeauna actionati in deplina siguranta si respect pentru ceilalti.

14. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

15. Va rugam sa informati personalul Clubului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

16. In cazul in care va simtiti ametit, slabit sau prezentati probleme de respiratie va recomandam sa iesiti din sauna.

17. In cazul in care aveti nevoie de ajutor, va rugam solicitati ajutorul angajatilor Clubului

18. Membrii Clubului/Clientii trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

19. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

20. Pericol de incendiu! Nu asezati obiecte pe elementele incinse ale agregatului.

REGULAMENT SQUASH

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Terenurile de Squash pot fi utilizate dupa realizarea unei rezervari in prealabil sau daca acestea sunt libere prin verificarea disponibilitatii acestora la receptia Clubului.

2. Membrii pot rezerva terenul de Squash, online (www.stejariicountryclub.ro) sau direct la receptia Clubului. Costul unei rezervari este de 10 euro (TVA inclus) pe ora, per teren, pana in ora 16:00 si 20 euro (TVA inclus) pe ora, per teren, dupa ora 16:00. Anularea rezervarii se poate face cu cel putin 2 ore inainte de ora programata, pentru a evita ulterioare penalizari. In urma a 3 rezervari neonorate in decursul a 3 luni Clubul isi rezerva dreptul de a nu mai permite rezervarea terenurilor de catre dvs. in urmatoarea luna. Puteti rezerva terenul maxim 2 ore.

3. In cazul in care intarziati mai mult de 15 minute fata de ora programata, rezervarea dvs. este anulata, iar tariful achitat se retine de catre Club, dvs. neavand dreptul la rambursarea costului respectiv, iar, terenul poate fi utilizat de catre un alt membru, potrivit regulii „primul venit, primul servit”.

4. Terenurile de Squash pot fi utilizate de Luni pana Vineri intre 6:00-22:45 si in weekend intre 8:00 – 20:45. Membrii au acces pe terenurile de Squash, conform rezervarilor programate, doar in intervalul orelor de functionare.

5. Timpul de joc se limiteaza la 55′ efectiv. Terenul de joc va fi eliberat cu 5 minute inainte de ora fixa pentru a onora alte rezervari sau pentru a permite accesul membrilor in asteptare.

6. Copiii si juniorii au aceleasi drepturi cu privire la utilizarea terenurilor ca si membrii adulti.

7. Copiii cu varsta sub 14 ani trebuie sa fie supravegheati in permanenta de catre un adult.

8. Toti sportivii si membrii vor folosi echipamentul corespunzator suprafetei de joc/spatiului de antrenament. Este interzis accesul cu pantofi sport cu talpa neagra. Participantii sunt obligati sa poarte echipament adecvat in timpul jocului. Se recomanda echipament de protectie!

9. Este interzis accesul pe terenul de Squash cu incaltaminte neadecvata (incaltaminte cu crampoane, de alergare sau altele care pot deteriora suprafata de joc sau pot facilita accidentarile), cu role, biciclete sau skateboard.

10. Pe terenul de Squash si in zona acestuia fumatul (inclusiv tigari electronice) este interzis.

11. Nu aruncati pe teren cu niciun fel de obiecte. Nu sunt permise comportamentele neadecvate, utilizarea necorespunzatoare a mingilor si rachetelor de Squash sau care ar putea genera riscuri de accidentare. Membrii sunt responsabili pentru orice fel de pagube care se produc datorita comportamentului lor. Nu deranjati jucatorii de pe teren pana la expirarea timpului de joc.

12. Pe terenurile de Squash si in zona acestora este interzis accesul persoanelor aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a altor medicamente depresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul utilizarii terenurilor.

13. Utilizarea terenurilor de Squash se face pe propria raspundere.

14. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

15. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

16. Va rugam sa raportati personalului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

REGULAMENT TENIS

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli:

1.Membrii pot rezerva terenul de tenis telefonic sau in mod direct la departamentul Concierge Stejarii Country Club. Costul unei rezervari este de 10 euro (TVA inclus) pe ora, per teren, pâna la ora 16:00 si 20 euro (TVA inclus) pe ora, per teren, dupa ora 16:00. Anularea rezervarii se poate face cu cel putin 2 ore inainte de ora programata pentru a evita ulterioare penalizari. In urma unei rezervari neonorate in decursul unei luni, clubul isi rezerva dreptul de a nu mai permite rezervarea terenurilor de catre dvs. in urmatoarea luna. Puteti rezerva terenul maxim 2 ore/zi. In cazul in care va aflati in club si terenul este disponibil il puteti folosi fara costuri suplimentare.

2. Rezervarea pentru terenul de tenis se poate face cu 24 de ore inainte. Rezervarile care depasesc 24 de ore nu sunt valabile.

3. Nu este permis accesul pe terenul de joc, daca exista disponibilitate inainte de a verifica impreuna cu departamentul Concierge (+40)744.332.155.

4. In cazul in care intarziati mai mult de 10 minute fata de ora programata, rezervarea dumneavoastra este anulata, iar tariful achitat se retine de catre Club, neavand dreptul la rambursarea costului respectiv, terenul putand fi utilizat de catre un alt membru, potrivit regulii „primul venit, primul servit”.

5. Terenurile de tenis pot fi utilizate de Luni pana Vineri in intervalul orar 6:00 – 22:45 si in weekend in intervalul 8:00 – 20:45. Membrii au acces la terenurile de tenis conform rezervarilor programate, doar in intervalul orelor de functionare.

6. Timpul de joc se limiteaza la 55′ efectiv. Terenul de joc va fi eliberat cu 5 minute inainte de ora fixa pentru a onora alte rezervari sau pentru a permite accesul membrilor in asteptare. Membrii care folosesc terenurile au obligativitatea de a reface suprafata de joc la sfarsitul activitatii desfasurate. Terenurile sunt programate si sunt folosite doar la ore fixe (hh:00), niciodata la jumatatea orei (hh:30).

7. Copiii si juniorii au aceleasi drepturi cu privire la utilizarea terenurilor ca si membrii adulti.

8. Copiii cu vârsta sub 14 ani trebuie sa fie supravegheati in permanenta de catre un adult. Participantii sunt obligati sa poarte echipament adecvat in timpul jocului.

9. Nu va recuperati singuri mingea de pe terenul alaturat, asteptati pana vi se va permite acest lucru.

10. Este interzisa intrarea cu pantofi murdari de zgura pe terenul de tenis HARD COURT, in cladire, in sala de fitness, precum si pe terenurile de padel si squash. Pantofii de zgura se vor folosi doar pe terenurile de tenis DE ZGURA.

11. Este interzis accesul pe terenul de tenis cu incaltaminte neadecvata (incaltaminte cu crampoane, de alergare sau altele care pot deteriora suprafata de joc sau pot facilita accidentarile), cu role, biciclete sau skateboard.

12. Pe terenurile de tenis si in zona acestora fumatul (inclusiv tigari electronice) este interzis.

13. Nu aruncati pe teren cu niciun fel de obiecte, nu sunt permise comportamente neadecvate, utilizarea necorespunzatoare a fileului, a mingilor si a rachetelor de tenis, sau care ar putea genera riscuri de accidentare. Membrii sunt responsabili pentru orice fel de pagube care se produc din cauza comportamentului lor. Nu deranjati jucatorii de pe teren pana la expirarea timpului de joc.

14. Pe terenurile de tenis si in zona acestora, este interzis accesul persoanelor aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a medicamentelor depresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul utilizarii terenurilor.

15. Utilizarea terenurilor de tenis se face pe propria raspundere.

16. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

17. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

18. Va rugam sa raportati personalului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

REGULAMENT SHISEIDO SPA

1.Va recomandam sa va programati terapiile in avans.

2. Programarile si achizitiile sunt supuse politicilor Shiseido Spa de Anulare, de Neprezentare si de Achizitii. Un tratament neanulat cu minim 6 ore in avans va fi achitat integral.

3. Fotografiatul sau filmatul sunt strict interzise, cu exceptia situatiilor aprobate de conducerea centrului.

4. La venire, veti fi rugat sa completati un Formular de Inregistrare pentru ca terapeutul sa poata identifica posibile contraindicatii si pentru a adapta terapia in functie de nevoi. Informatiile vor ramane confidentiale conform politicii de confidentialitate.

5. Daca suferiti de presiune arterial ridicata, probleme cu inima, alergii sau alte probleme medicale, va recomandam sa consultati un doctor inainte sa va programati pentru terapii la spa.

6. Fumatul, consumul de alimente si de alcool nu sunt permise in spa, cu exceptia produselor oferite in spa.

7. Shiseido Spa isi rezerva dreptul de a refuza accesul si tratamentul oricarei persoane care prezinta semne ale consumului de alcool sau droguri/ alte substante interzise.

8. Este interzis accesul copiilor sub 16 ani in spa.

9. Centrul Spa nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea oricaror obiecte personale sau de valoare; este recomandat sa nu aduceti bijuterii, telefoane mobile, iPad-uri, tablete sau alte obiecte de acest tip in spa. Toti clientii trebuie sa isi incuie bunurile in vestiarele individuale (inclusiv pantofii).

10. Va rugam sa ajungeti cu cel putin 15 minute inaintea programarii, pentru a avea timp sa va inregistrati si sa va pregatiti. In cazul intarzierii, timpul terapiei se va reduce, insa va fi achitat costul intreg al tratamentului.

11. Inainte si dupa programari, va invitam sa va relaxati la piscina Vitality, in camera Zen, in sauna umeda si uscata, la Hammam si sa savurati apa pusa la dispozitie.

12. Spa-ul pune la dispozitia clientilor un ceai gratuit/ vizita. Solicitarile ulterioare vor fi contra-cost.

13. La piscina Vitality, in camera Zen, in sauna umeda si uscata si in Hammam este obligatoriu costumul de baie.

14. Este recomandat ca barbatii sa se barbiereasca cu 3 ore inaintea tratamentelor faciale.

15. Pentru a pastra un mediu relaxant, telefoanele mobile si alte aparate electronice trebuie oprite in momentul in care parasiti receptia si trebuie sa ramana asa pe toata perioada vizitei.

16. Pentru a nu perturba atmosfera, va rugam sa va deplasati in liniste si sa folositi un volum scazut al vocii.

17. Ne rezervam dreptul de a refuza accesul (inclusiv de a rezilia abonamentul) persoanelor care nu respecta Regulamentul Intern, regulile de buna conduita sau provoaca daune materiale sau morale spa-ului sau membrilor/clientilor spa-ului.

18. Halate, papuci, lenjerie de unica folosinta, prosoape, vestiare, dusuri, uscatoare, apa sunt puse la dispozitia clientilor.

19. Inaintea efectuarii terapiilor, dusul este obligatoriu.

20. Inainte de efectuarea terapiilor, bijuteriile trebuie indepartate. De asemenea, pentru un confort sporit, recomandam sa eliminati ochelarii, lentilele de contact si aparatele auditive. Pentru siguranta dvs, puteti sa le eliminati odata ajunsi in camera de tratament, inaintea inceperii terapiei. Va incurajam sa cereti asistenta terapeutilor.

21. In cadrul tuturor terapiilor clientii trebuie sa poarte lenjerie intima, costum de baie sau lenjerie de unica folosinta .

22. Va rugam sa informati terapeutii daca doriti sa modifice presiunea, temperatura, lumina sau alti factori pentru a va spori confortul si satisfactia.

23. Unele creme si uleiuri folosite in tratamente pot pata hainele.

24. Vestimentatia recomandata este casual, confortabila.

25. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.