Reguli generale de functionare a ariilor

Accesul in incinta Stejarii Country Club presupune acceptul dumneavoastra cu privire la regulamentele Stejarii Country Club, precum si prezumtia ca ati citit continutul regulamentelor anterior mentionate. Ca atare, orice reclamatie ulterioara cu privire la mentiunile de mai jos nu va fi luata in considerare.

[/section]

REGULAMENT PISCINA EXTERIOARA

  1. Ocuparea sezlongului se face in ordinea sosirii, o persoana care doreste sa ocupe sezlonguri pentru mai multe persoane care nu sunt inca prezente, o poate face in limita numarului membrilor familiei/partenerilor asociati contului sau de membru sau a numarului de invitatii pe care le preda la Concierge. Exceptie fac baldachinele, unde rezervariile se pot face cu 24h inainte, neocuparea baldachinului pana la ora 11:30 (am) duce la anularea rezervarii si alocarea baldachinului altor clienti. Capacitatea unui baldachin este de 2 persoane. 
  2. Culoarele sunt prevazute pentru un numar de 10 persoane in acelasi timp, exceptie facand activitatile sportive de grup unde numarul de persoane/culoar permis poate creste.
  3. In anumite zone exista pericol de alunecare. Va rugam sa purtati incaltaminte adecvata si sa pasiti cu atentie.
  4. Comportamentul faţă de alte persoane (angajaţi, clienţi etc.) trebuie să fie respectuos. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.
  5. Vă rugăm să păstraţi curăţenia în toate zonele piscinei
  6. Înaintea intrării în piscine este obligatorie utilizarea dușului, după utilizarea dușului, este interzisă utilizarea uleiurilor și/sau a cremelor de corp.
  7. În zona piscinei este obligatorie utilizarea echipamentului adecvat, respectiv: costum de baie complet sau din două piese, cască de par (părul prins în coadă), ochelari de înot, șlapi, prosop.
  8. Este strict interzis accesul în zona piscinei cu hainele și încălţămintea de stradă. Excepţie face accesul temporar cu încălţăminte de stradă, caz în care este obligatorie utilizarea cipicilor de protecţie.
  9. Este strict interzis accesul în zona piscinei cu cărucioare, trotinete, biciclete. Cărucioarele pot fi lăsate în holul de lângă Concierge, iar trotinetele și biciletele în locurile special amenajate din faţa Clubului.
  10. Prosoapele albe și halatele albe din Stejarii Country Club se utilizează doar în arile interioare (cu precădere în vestiarele interioare situate la -1). Prosoapele bej se utilizează obligatoriu în zona piscinelor (interioară și exterioară). La piscina olimpică este obligatorie utilizarea strict a prosoapelor bej, după cum urmează: 2 prosoape/personă (un prosop pentru plajă și unul pentru duș). La cerere se pot oferi prosoape extra, contra cost (20 lei/ prosop).
  11. Pentru a se putea evidentia sezlongurile eliberate clienţii/ membrii au obligatia ca la plecarea de pe plajă să predea prosoapele la Recepţie piscina.
  12. Accesul în piscină al persoanelor purtătoare de boli transmisibile, plăgi deschise, dermite sau dermatoze este interzis.
  13. Este interzisă utilizarea piscinei și a zonei acesteia de către persoanele aflate sub influenţa băuturilor alcoolice, a drogurilor, a substanţelor halucinogene, a stimulatorilor, a medicamentelor antidepresive sau a oricăror substanţe care diminuează capacităţile fizice și mentale și/sau consumul acestora în timpul utilizării piscinei și a zonei acesteia.
  14. Ocuparea sezlongului se face in ordinea sosirii, o persoana care doreste sa ocupe sezlonguri pentru mai multe persoane care nu sunt inca prezente, o poate face in limita numarului membrilor familiei/partenerilor asociati contului sau de membru sau a numarului de invitatii pe care le preda la Concierge. Exceptie fac baldachinele, unde rezervariile se pot face cu 24h inainte, rezervarea fiind valabila pana la ora 12:00 (pm), dupa aceasta ora baldachinul poate fi ocupat de alti clienti.
  15. Este interzis accesul cu produse alimentare și băuturi din afara complexului. De asemenea, este interzis accesul cu produse alimentare și băuturi în interiorul bazinului.
  16. Este interzis accesul cu recipiente din sticlă în zona piscinelor.
  17. Pentru a nu deranja si alte persoane fumatul (inclusiv utilizarea tigarilor eletronice si a altor dispositive similare) este permis doar în zonele special amenajate și semnalizate ca atare. 
  18. Este interzisă mutarea șezlongurilor și a umbrelelor din zona special amenajată pentru plajă. Șezlongurile nu se rezervă.
  19. 2 baldachine le sunt alocate membrilor Platinum (luni-duminică). Acestea pot fi rezervate gratuit, respectând regula primul venit – primul      servit. Dacă baldachinul a fost ocupat, membrii platinum pot închiria alte baldachine libere contra cost. Baldachinul va fi utilizat de către   persoanele care fac închirierea.
  20. Pentru copiii cu vârsta până la 3 ani sau care încă mai folosesc scutece, este obligatorie utilizarea unui scutec special pentru apă. Acești copii (cu vârsta sub 3 ani și care utilizează scutece) au acces doar în piscinele dedicate copilor.
  1. Copiii cu vârsta sub 14 ani trebuie să fie supravegheaţi în permanenţă de către o persoană adultă în timpul accesului în piscine.
  2. Sunt strict interzise scufundările și săriturile în bazin.
  3. Cu excepţia evenimentelor special organizate de către Stejarii Country Club, este interzis jocul cu mingea atât în piscină, cât și în afara piscinei.
  4. Este interzis alergatul sau orice alt comportament care poate duce la accidentarea dumneavoastră sau a altor persoane aflate în jur.
  5. Orice personă care utilizează piscina își asumă răspunderea pentru activitatea și siguranţa proprie. Adultul care supraveghază un copil este responsabil și pentru siguranţa acestuia.
  6. Este interzis comportamentul indecent, gălăgios și/ sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situaţii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.
  7. Este permisă utilizarea de către clienţi/ membrii a mijloacelor de înregistare audio/ foto/ video în incinta Clubului/a piscinelor doar în cazul în care se înregistrează pe ei înșiși sau membrii ai familiei, neincluzând în cadre nicio altă persoană aflată în jur. Pentru a respecta intimitatea și confortul celorlalţi clienţi, orice altă înregistrare este interzisa.
  8. Stejarii Country Club nu este responsabil pentru obiectele uitate sau pierdute în incinta Complexului.
  9. Stejarii Country Club nu este responsabil pentru accidentările clienţilor/ membrilor survenite ca urmare a utilizării necorespunzătoare a facilităţilor Clubului.
  10. Nu este recomandat să intraţi în piscină având asupra dumneavoastră bijuterii, ceasuri sau alte obiecte valoroase. Apa și substanţele utilizate pentru păstrarea calităţii apei le pot afecta negativ. În acest caz, Clubul nu va despăgubi prejudicile pe care le puteţi suferi. A se avea în vedere faptul că nivelul de clor și nivelul PH-ului din apă pot afecta anumite materiale din componenta costumului de baie.
  11. Clienţii/ membrii Clubului trebuie să respecte toate indicaţile afișate și cele venite din partea personalului Clubului.
  12. Daca aveţi nevoie de ajutor, vă rugăm contactaţi personalul Stejarii Country Club.
  13. Vă rugăm să informaţi personalul Clubului despre orice situaţie periculoasă sau de nerespectare a regulamentului (altercaţii, răniri, comportament indecent etc.).
  14. Întotdeauna abordaţi activităţile din zona piscinei în condiţii de siguranţă și respect faţă de ceilalţi.
  15. Încălcarea oricărei reguli menţionate anterior poate duce la obligaţia de a părăsi Clubul de îndată, la solicitarea personalului Stejarii Country Club.

Accesul în perimetrul piscinei presupune acceptul dumneavoastră cu privire la regulamentul Stejarii Country Club, precum și prezumţia că aţi citit conţinutul regulamentului anterior menţionat. Ca atare, orice reclamaţie ulterioară cu privire la menţiunile de mai sus nu va fi luată în considerare.

REGULAMENT STUDIO AEROBIC

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra la orele de curs, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Ora de aerobic se desfasoara doar in prezenta a minimum 3 participanti.

2. Din respect pentru ceilalti participanti va rugam sa ajungeti cu 5 minute inainte de inceperea clasei.

3. Daca intarziati, intrarea in sala este permisa numai in etapa de incalzire, respectiv in primele 5 minute dupa inceperea orei.

4. In timpul orei nu sunt permise initiativele personale cu privire la executarea exercitiilor decat cu acordul instructorului (de exemplu executarea unei rutine personale, utilizarea ganterelor sau a altor exercitii care contravin programului in curs).

5. Daca trebuie sa plecati inainte de incetarea orei, va rugam sa informati instructorul inainte de inceperea acesteia, si sa va pozitionati in spatele clasei, astfel incat sa nu deranjati restul participantilor atunci cand parasiti sala.

6. Va rugam sa comunicati instructorului sau coordonatorului de activitati, dupa terminarea orei, orice sugestie sau comentariu privind programul care se preda.

7. La orele care necesita echipament (greutati, saltele etc.), va rugam ca, dupa terminarea orei, sa le duceti la locul lor de depozitare din sala.

8. Pentru orele care necesita lucrul la saltea, va rugam sa utilizati un prosop. La sfarsitul orei, salteaua va fi stearsa cu solutia disponibila in studio si apoi va fi dusa la locul ei.

9. Este obligatoriu sa utilizati imbracaminte si incaltaminte sport adecvate, la toate clasele, cu exceptia celor de yoga, stretching si pilates, unde instructorul va va recomanda incaltamintea specifica respectivei clase.

10. Daca in timpul orei simtiti ameteala, lipsa de aer, lesin sau durere in zona pieptului, fie continuati cu un mers usor pe loc, fie va opriti si anuntati instructorul.

11. Consumati apa. Hidratarea este importanta in timpul efortului.

12. Utilizarea echipamentului fara supravegherea unui instructor se face pe propria raspundere.

13. Este interzisa folosirea telefonului mobil in studioul de aerobic.

14. Este interzisa utilizarea de catre membri/clienti a vreunor mijloace de inregistare audio sau video (inclusiv fotografii) in incinta. In cazul incalcarii acestei reguli, persoanei in cauza i se poate solicita sa paraseasca de indata clubul.

14. Este interzis fumatul (inclusiv tigari electronice) in studioul de aerobic.

16. Este interzisa utilizarea aparatelor din cadrul studioului de aerobic de catre copiii cu varsta sub 14 ani, sau de catre persoanele aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a altor medicamente depresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul antrenamentului.

17. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

18. Membrii Clubului/Clientii trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

19. Va rugam sa informati personalul Clubului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

20. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

21. Antrenati-va in deplina siguranta, respectandu-i pe ceilalti.

REGULAMENT STUDIO DE CYCLING

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Ora de cycling se desfasoara in prezenta a minimum 3 participanti.

2. Vorbitul la telefonul mobil in timpul claselor de cycling este strict interzis.

3. Va rugam sa va prezentati la timp pentru inceperea orei de cycling. Din respect pentru ceilalti participanti, va rugam sa ajungeti cu 5 minute inainte de inceperea clasei.

4. Daca intarziati, intrarea in sala este permisa numai in etapa de incalzire, respectiv in primele 5 minute dupa inceperea orei.

5. In timpul orei nu sunt permise initiativele personale cu privire la executarea exercitiilor decat cu acordul instructorului (de exemplu: executarea unei rutine personale, executarea altor exercitii care contravin programului in curs).

6. Daca trebuie sa plecati inainte de incetarea orei, informati instructorul inainte de inceperea acesteia. Incercati sa va pozitionati in spatele clasei, astfel incat sa nu deranjati restul clasei atunci cand parasiti sala.

7. Orice sugestii, comentarii privind programul care se preda, va rugam sa le comunicati instructorului sau coordonatorului de activitati dupa terminarea orei.

8. La sfarsitul orei, bicicleta de cycling va fi stearsa cu solutia dezinfectanta disponibila in studio.

9. Este obligatoriu sa utilizati incaltaminte sport sau pantofi de cycling.

10. Este interzisa utilizarea aparatelor din cadrul studioului de cycling de catre de copiii cu varsta sub 14 ani, sau de catre persoanele aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, medicamentelor depresive sau oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul antrenamentului.

11. In studioul de cycling fumatul (inclusiv tigari electronice) este interzis.

12. Nu interveniti asupra aparatelor in timpul functionarii acestora si nu le deteriorati.

13. Daca in timpul orei simtiti ameteala, lipsa de aer, lesin sau durere in zona pieptului, continuati sa pedalati usor sau opriti-va.

14. Consumati apa. Hidratarea este importanta in timpul efortului.

15. Utilizarea bicicletelor de cycling fara supravegherea unui instructor se face pe propria raspundere.

16. Antrenati-va in deplina siguranta, respectandu-i pe ceilalti.

17. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

18. Membrii Clubului/Clientii trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

19. Va rugam sa informati personalul Clubului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

20. Va rugam sa semnalati instructorului sau receptiei Clubului orice defectiune sau functionare necorespunzatoare a bicicletelor de cycling.

21. Va rugam sa comunicati instructorului sau coordonatorului de activitati, orice sugestie privind programul care se preda.

22. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

KIDS CLUB

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra si ale copiilor dvs., va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Prezentul spatiu de joaca este destinat copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani.

2. Copiii cu varste sub 3 ani trebuie sa fie insotiti/supravegheati de un adult si nu pot fi lasati singuri in grija personalului de la Kids Club. Aceasta situatie apare deoarece copiii mici necesita atentie individuala sporita, iar personalul din aceasta arie exista pentru a asigura entertainmentul si siguranta unor grupuri mai mari de copii.

3. Accesul copilului este permis daca acesta sau parintele acestuia este client al complexului (Stejarii Country Club/ Shiseido Spa). Timpul petrecut in zona copiilor este limitat la un maxim de 3 ore pe zi. Timpul petrecut extra sau accesul copiilor clientilor platitori se face dupa achitarea taxei de 5 euro (TVA inclus) pe ora. Cele 3 ore de sedere in incinta spatiului de joaca pot fi fractionate in functie de nevoile copiilor.

4. Parintele sau tutorele adult trebuie sa insoteasca copilul pana la Kids Club si sa completeze formularul pentru acesta. Toti copiii vor fi trecuti pe o lista de check in/check out.

5. Personalul departamentului Kids/Teens Club are dreptul, dar nu obligatia de a se asigura ca toti copiii admisi in spatiile de joaca, prezinta o stare de sanatate satisfacatoare, astfel incat sa evitam pe cat posibil imbolnavirea altor copii. In cazul in care personalul va depista astfel de situatii, va instiinta in regim de urgenta superiorul direct si va solicita adultului insotitor preluarea din colectivitate a copilului.

6. Cerem ca parintii/tutorele sa sprijine eforturile noastre de a inspira o buna conduita si maniere civilizate pentru toti copiii. (A) In cazul in care vreun copil prezinta probleme disciplinare, Stejarii Country Club poate restrictiona accesul in arie sau intrerupe, suspenda, inceta contractul de membru al a copilului. Nu sunt admise: jocurile agresive, loviturile comportamentul si limbajul violent ori inadecvat utilizate fata de copii de catre alti copii sau de catre adulti. Pentru ca toti copii sa aiba parte de momente de relaxare si buna dispozitie nimeni nu are voie sa vorbeasca vulgar sau sa se comporte necivilizat.

7. Insotitorii sunt obligati sa aduca la cunostinta copiilor prevederile prezentului regulament si sa se asigure de respectarea acestora.

8. Nu este permis consumul si accesul in zona de joaca cu alimente, guma de mestecat, bauturi, etc.

9. Nu este permis accesul cu obiecte contondente, dure, ascutite in incinta locului de joaca.

10. In spatiul de joaca nu este recomandat sa purtati ochelari, cercei mari, lanturi sau bratari.

11. Sunt interzise urcarea pe tobogane in sens invers, aruncarea jucariilor dintr-o zona in alta. Este interzisa coborarea pe tobogan cu capul inainte.

12. Copiii nu au voie sa aduca bijuterii, jucarii personale sau obiecte, inclusiv telefoane mobile, dispozitive electronice ( cum ar fi iPod-uri, MP3 playere, PSP sau obiecte similare). Stejarii Country Club nu va fi responsabil pentru pierderea acestora sau pentru accidente cauzate de acestea.

13. In cazul in care copilul sufera de o afectiune care necesita o atentie speciala, membrul/clientul Clubului este rugat sa indice acest lucru in momentul in care compleaza formularul de inscriere si daca este necesar este rugat sa reaminteasca personalului Kids Club, in functie de situatie sau de activitate.

14. Daca copilul are nevoie de ajutor pentru a merge la toaleta sau are alte probleme, se va adresa personalului de supraveghere.

15. Pentru a mentine igiena, toti utilizatorii isi vor spala si dezinfecta mainile inainte de joaca, precum si dupa folosirea toaletei.

16. Copilul va fi lasat doar in grija persoanei care il insoteste la inregistrare. Singura exceptie de la aceasta regula va fi in cazul in care Stejarii Country Club primeste instructiuni scrise de la adultul insotitor din momentul inregistrarii, care indica faptul ca o alta persoana va prelua acel copil. Instructiunile vor contine in mod explicit datele de identificare ale persoanei ce va prelua copilul.

17. Personalul Kids Club nu este autorizat sa administreze niciun tratament medical, medicament, reteta sau medicatie.

18. Accesul copiilor nu este permis daca acestia prezinta semne de gripa/raceala (stranuta, tusesc, au mucozitati etc.), au eruptii cutanate sau sufera de tulburari gastrointestinale (diaree, voma).

19. Accesul in Kids Club se face numai in sosete sau botosei de interior.

20. Parintii/tutorele trebuie sa fie usor accesibili si disponibili pentru orice nevoi ale copiilor lor. In acest sens parintele/tutorele va indica la inscriere unde poate fi gasit in cadrul complexului Stejarii Country Club. Daca se observa ca nu raspunde parintele/tutorele va fi abordat personal, de catre un angajat.

21. La predare parintele/tutorele va accepta intreaga responsabilitate pentru siguranta copilului si va fi de acord ca Stejarii Country Club si angajatii sai sunt liberi de orice raspundere pentru orice accident, prejudiciu sau boli suportate in timpul vizitei la Kids Club. Parintele sau turorele este obligat sa semneze fisa de inregistrare in momentul in care un copil este lasat sub supravegherea noastra in cadrul Kids club.

22. Orarul normal de lucru este de luni pana duminica, 12.00 a.m. – 08:00 p.m. Parintii/tutorii vor fi informati ca trebuie sa vina inainte de terminarea programului pentru a prelua copilul lasat in prealabil la noi in locatie, parintele este informat despre acest aspect la momentul inregistrarii. Programul poate suferii modificari in functie de sarbatorile legale cat sunt si in functie de programul operational al Complexului.

23. Eventualele daune produse de neglijarea sau utilizarea necorespunzatoare a spatiului de joaca si/sau echipamentelor pot fi imputabile parintilor sau adultilor insotitori la valoarea lor de inventar.

24. Prezentul regulament este adus la cunostinta copiilor, parintilor, insotitorilor in momentul in care sosesc in locatie iar nerespectarea lui poate duce pana la interzicerea accesului in locatie.

25. Membrii Stejarii Country Club pot semnala angajatilor Clubului orice defectiune sau functionare necorespunzatoare a echipamentelor, sesizarea va fi preluata si rezolvata pe loc iar in situatia in care este un punct ce nu poate fi rezolvat imediat sau un aspect ce nu tine de acest departament, angajatul va transmite aceasta informatie catre un superior direct sau catre Directorul Operational dupa care va reveni cu feedback si multumiri catre client.

26. Fumatul este interzis (inclusiv tigari electronice).

REGULAMENT PISCINA INTERIOARA

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Numarul maxim permis de persoane aflate simultan in piscina este de 108. In utilizarea piscinei nu se va depasi numarul maxim (anterior mentionat) de persoane aflate simultan in piscina.

2. Inaintea intrarii in piscina este obligatorie utilizarea dusului.

3. Inainte de intrarea in piscina, dupa utilizarea dusului, nu utilizati unguente si/sau creme de corp.

4. In zona piscinei este obligatorie utilizarea echipamentului adecvat, respectiv: costum de baie complet, casca de par, ochelari de inot, slapi, prosop.

5. Este strict interzis accesul in zona piscinei cu hainele si incaltamintea de strada si ochelarii de soare.

6. Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati simptome de boli dermatologice, escoriatii si/sau alte leziuni ale pielii, chiar daca zona este protejata cu orice fel de pansamente medicale.

7. Este interzisa utilizarea piscinei si a zonei acesteia de catre persoanele aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a medicamentelor antidepresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul utilizarii piscinei si a zonei acesteia.

8. Copiii cu varsta pana la 14 ani trebuie sa fie supravegheati in permanenta de catre o persoana adulta.

9. Pentru copiii cu varsta pana la 3 ani este obligatorie utilizarea unui scutec special pentru apa.

10. Va rugam sa nu intrati cu guma de mestecat/ dulciuri in piscina.

11. Este interzis accesul cu produse alimentare si bauturi din afara complexului. De asemenea, este interzis accesul cu produse alimentare si cu bauturi in interiorul bazinului.

12. Este interzis fumatul (inclusiv tigari electronice).

13. Sunt strict interzise scufundarile.

14. Sunt strict interzise sariturile in bazin.

15. Este interzis jocul cu mingea in piscina si in afara piscinei.

16. Este interzis alergatul sau orice alt comportament care poate duce la accidentarea dvs. sau a altor persoane aflate in jur.

17. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

18. Este interzisa utilizarea de catre membri/clienti a vreunor mijloace de inregistrare audio sau video (inclusiv fotografii) in incinta. In cazul incalcarii acestei reguli, persoanei in cauza i se poate solicita sa paraseasca de indata clubul.

19. Utilizarea telefonului mobil este permisa doar in caz de urgenta si pentru o scurta perioada de timp. Daca cineva trebuie sa vorbeasca la telefon pentru o perioada lunga de timp, o poate face doar in zonele desemnate din club in care este permisa utilizarea telefoanelor mobile.

20. Va recomandam sa nu intrati in piscina avand asupra dvs. bijuterii, ceasuri. Apa si substantele utilizate pentru pastrarea calitatii apei le pot afecta negativ. In acest caz, clubul nu va despagubi prejudiciile aduse acestora.

21. Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pentru activitatea si siguranta proprie pe durata utilizarii acesteia.

22. In cazul in care aveti nevoie de ajutor, va rugam solicitati ajutorul angajatilor Stejarii Country Club.

23. Va rugam sa informati personalul Clubului in legatura cu orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

24. Nivelul de clor si PH din apa poate afecta anumite materiale din componenta costumului de baie.

25. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

26. Intotdeauna abordati activitatile din zona piscinei in conditii de siguranta si respect fata de ceilalti.

REGULAMENT SALA DE ANTRENAMENT

Accesul în incinta Stejarii Country Club presupune acceptul dumneavoastră cu privire la regulamentele Stejarii Country Club, precum şi prezumţia că aţi citit conţinutul regulamentelor anterior menţionate. Ca atare, orice reclamaţie ulterioară cu privire la menţiunile de mai jos nu va fi luată în considerare.

Pentru sigurantă și confortul dumneavoastră, va rugăm să cititi și să respectati următoarele reguli minime:

1. Nu este recomandată executarea exercitiilor fizice cu grad ridicat de dificultate fără acordul instructorului și al medicului.

2. Este obligatorie utilizarea echipamentului (îmbrăcăminte, încăltăminte și accesorii) de sport adecvat.

3. Este recomandată utilizarea pantofilor sport cu talpă specifică tipului de exercitii fizice pe care le efectuati.

4. Înainte de începerea antrenamentului, incalziti-va bine mușchii și articulatiile prin exercitiile specifice recomandate.

5. În cazul executării unor exercitii cu greutăti mari, este recomandată prezenta unui partener de antrenament sau va rugăm să solicităti ajutorul unui antrenor.

6. În pauzele dintre exercitii va recomandăm să consumati apă. Hidratarea este esentială în timpul efortului fizic.

7. Pentru păstrarea unei bune igiene, va rugăm să utilizati prosopul pe aparate.

8. Copiii până la vârstă de 14 ani NU au voie în Sala de Fitness decât sub strictă supraveghere a unui antrenor, prin cumpărarea unui pachet de privat training.

9. Copiii până la vârstă de 14 ani, INSOTITI DE PARINTI (clienti plătitori ai SCC) și sub strictă supraveghere a acestora, pot folosi (pentru efectuarea unor antrenamente cu corpul liber) sala de aerobic în intervalul orar în care nu este ocupată pentru clasele de grup sau academii.

10. Este interzisă utilizarea aparatelor din cadrul sălii de antrenament de către copiii cu varsta sub 16 ani si de către persoanele aflate sub influenta băuturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a medicamentelor antidepresive sau a oricăror substante care diminuează capacitătile fizice și mentale și/sau consumul acestora în timpul antrenamentului.

11. Dacă aveti nevoie de ajutor, va rugăm contactati personalul Stejarii Country Club.

12. Este interzis fumatul (inclusiv tigări electronice) în sala de antrenament.

13. Antrenati-va în deplină sigurantă, respectându-i pe ceilalti.

14. Este interzis comportamentul indecent, gălăgios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

15. Persoanele utilizează aparatele de fitness pe propria răspundere.

16. Va rugăm să nu interveniti asupra aparatelor în timpul functionarii și să nu le deteriorati.

17. Va rugăm să semnalati antrenorului de serviciu sau receptiei clubului orice defectiune sau functionare necorespunzătoare a aparatelor.

18. Folosirea telefonului mobil este interzisă în sala de fitness, cu exceptia situatiilor de urgentă.

19. Va rugăm că după utilizarea greutătilor, accesoriilor, discurilor, să le reașezati în locul destinat pentru depozitarea fiecăruia (rack uri, rastele, etajere, dulapuri etc).

20. În pauzele dintre seriile de exercitii este interzisă stationarea pe echipamente. Același echipament poate fi utilizat alternativ de către membrii, în functie de pauzele de odihnă ale fiecăruia între serii/ repetări.

21. Membrii clubului/Clientii trebuie să respecte toate indicatiile afișate și cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

22. Va rugăm să informati personalul Clubului despre orice situatie periculoasă sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, răniri, comportament indecent etc.).

Pentru sigurantă și confort, clubul își rezervă dreptul de a solicita oricărui participant părăsirea incintei și de a folosi în acest scop mijloacele adecvate.

REGULAMENT SAUNA

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Este foarte important pentru mentinerea igienei ca, inainte de utilizarea saunei, sa faceti dus.

2. Persoanele care utilizeaza sauna o vor face pe propria raspundere. Daca aveti probleme de sanatate, consultati doctorul inainte de utilizare pentru a fi sigur ca baia de aburi/temperature ridicata nu va este daunatoare.

3. Utilizarea saunei de catre urmatoarele categorii de persoane este interzisa: persoane sub observatie medicala sau care sufera de boli cronice, persoane sub influenta bauturilor alcoolice, a stimulentilor si/sau medicamentelor antidepresive, ori a altor substante care afecteaza capacitatile fizice si mentale, femei insarcinate, persoane in varsta.

4. Copiilor sub 14 ani le este restrictionat accesul in zona de relaxare (saune). Aceasta regula a fost impusa atat la recomandarea medicilor, cat si pentru a evita eventuale probleme de intimitate.

5. Este obligatorie folosirea unui prosop in sauna.

6. Utilizarea telefonului mobil in saune este strict interzisa.

7. Este interzis accesul in saune cu produse alimentare.

8. Este interzis accesul in sauna uscata cu papuci sau slapi.

9. Este interzisa utilizarea saunei daca ati mancat inainte de accesul in sauna cu mai putin de doua ore. Asteptati doua ore dupa masa inainte de a folosi saunele. Caldura afecteaza circulatia sangelui si digestia.

10. In sauna, fumatul (inclusiv tigari electronice) este interzis.

11. Intotdeauna actionati in deplina siguranta si respect pentru ceilalti.

12. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

13. Va rugam sa informati personalul Clubului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

14. In cazul in care va simtiti ametit, slabit sau prezentati probleme de respiratie va recomandam sa iesiti din sauna.

15. In cazul in care aveti nevoie de ajutor, va rugam solicitati ajutorul angajatilor Clubului

16. Membrii Clubului/Clientii trebuie sa respecte toate indicatiile afisate si cele venite din partea instructorilor sau ale personalului Clubului.

17. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

18. Pericol de incendiu! Nu asezati obiecte pe elementele incinse ale agregatului.

REGULAMENT SQUASH

Pentru siguranta si confortul dumneavoastra, va rugam sa cititi si sa respectati urmatoarele reguli minime:

1.Terenurile de Squash pot fi utilizate dupa realizarea unei rezervari in prealabil sau daca acestea sunt libere prin verificarea disponibilitatii acestora la receptia Clubului.

2. Membrii pot rezerva terenul de Squash, online (www.stejariicountryclub.ro) sau direct la receptia Clubului. Costul unei rezervari este de 10 euro (TVA inclus) pe ora, per teren, pana in ora 16:00 si 20 euro (TVA inclus) pe ora, per teren, dupa ora 16:00. Anularea rezervarii se poate face cu cel putin 2 ore inainte de ora programata, pentru a evita ulterioare penalizari. In urma a 3 rezervari neonorate in decursul a 3 luni Clubul isi rezerva dreptul de a nu mai permite rezervarea terenurilor de catre dvs. in urmatoarea luna. Puteti rezerva terenul maxim 2 ore.

3. In cazul in care intarziati mai mult de 15 minute fata de ora programata, rezervarea dvs. este anulata, iar tariful achitat se retine de catre Club, dvs. neavand dreptul la rambursarea costului respectiv, iar, terenul poate fi utilizat de catre un alt membru, potrivit regulii „primul venit, primul servit”.

4. Terenurile de Squash pot fi utilizate de Luni pana Vineri intre 6:00-22:45 si in weekend intre 8:00 – 20:45. Membrii au acces pe terenurile de Squash, conform rezervarilor programate, doar in intervalul orelor de functionare.

5. Timpul de joc se limiteaza la 55′ efectiv. Terenul de joc va fi eliberat cu 5 minute inainte de ora fixa pentru a onora alte rezervari sau pentru a permite accesul membrilor in asteptare.

6. Copiii si juniorii au aceleasi drepturi cu privire la utilizarea terenurilor ca si membrii adulti.

7. Copiii cu varsta sub 14 ani trebuie sa fie supravegheati in permanenta de catre un adult.

8. Toti sportivii si membrii vor folosi echipamentul corespunzator suprafetei de joc/spatiului de antrenament. Este interzis accesul cu pantofi sport cu talpa neagra. Participantii sunt obligati sa poarte echipament adecvat in timpul jocului. Se recomanda echipament de protectie!

9. Este interzis accesul pe terenul de Squash cu incaltaminte neadecvata (incaltaminte cu crampoane, de alergare sau altele care pot deteriora suprafata de joc sau pot facilita accidentarile), cu role, biciclete sau skateboard.

10. Pe terenul de Squash si in zona acestuia fumatul (inclusiv tigari electronice) este interzis.

11. Nu aruncati pe teren cu niciun fel de obiecte. Nu sunt permise comportamentele neadecvate, utilizarea necorespunzatoare a mingilor si rachetelor de Squash sau care ar putea genera riscuri de accidentare. Membrii sunt responsabili pentru orice fel de pagube care se produc datorita comportamentului lor. Nu deranjati jucatorii de pe teren pana la expirarea timpului de joc.

12. Pe terenurile de Squash si in zona acestora este interzis accesul persoanelor aflate sub influenta bauturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a altor medicamente depresive sau a oricaror substante care diminueaza capacitatile fizice si mentale si/sau consumul acestora in timpul utilizarii terenurilor.

13. Utilizarea terenurilor de Squash se face pe propria raspundere.

14. Este interzis comportamentul indecent, galagios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

15. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

16. Va rugam sa raportati personalului orice situatie periculoasa sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, raniri, comportament indecent etc.).

REGULAMENT TENIS

Accesul în incinta Stejarii Country Club presupune acceptul dumneavoastră cu privire la regulamentele Stejarii Country Club, precum şi prezumţia că aţi citit conţinutul regulamentelor anterior menţionate. Ca atare, orice reclamaţie ulterioară cu privire la menţiunile de mai jos nu va fi luată în considerare.

Pentru siguranta și confortul dumneavoastră, vă rugăm să cititi și să respectati următoarele reguli:

1. Membrii/Clientii pot utiliza terenul de tenis doar pe bază de rezervare efectuată telefonic sau în mod direct la departamentul Concierge Stejarii Country Club. Costul unei rezervări este de 22 euro (TVA inclusă) pe oră, per teren.

2. Dacă se folosește terenul fără rezervare achitată, pretul unei ore este de 45 de euro în loc de 22 de euro.

3. Rezervarea pentru terenul de tenis și/sau a orelor cu antrenor se pot face cu maxim 7 zile în avans. Rezervările care depășesc această perioadă nu sunt valabile.

4. Rezervările de teren și cu antrenor se anulează iarnă (1 octombrie – 1 aprilie) cu minim 48 de ore în avans) și vara (1 aprilie – 1 octombrie) cu minim 24 de ore în avans minim.

5. În cazul în care Membrul/Clientul nu este prezent pe terenul de tenis conform rezervării, după maxim 15 minute de la ora programată, rezervarea este anulată, Membrul/Clientul nu mai poate utiliza terenul și nici beneficia de prezenta antrenorului, fără a avea dreptul la returnarea costului rezervarii sau a vreunei părti din acesta.

6. Orele de grup (academie) se pot efectua doar în perioada pentru a care a fost achitat pretul, inclusiv la alte grupe, dacă există loc disponibil. În cazul în care în perioada anterior mentionată nu sunt efectuate toate orele achitate, Membrul/Clientul nu va avea dreptul la o prelungire a perioadei de valabilitate a pachetului, la vreo măsură de compensare și nici la returnarea pretului sau a vreunei părti din acesta.

7. Nu este permis accesul pe terenul de joc, dacă există disponibilitate înainte de a verifică împreună cu departamentul Concierge (+40)744.332.155.

8. În cazul în care Membrul/Clientul nu este prezent pe terenul de tenis conform rezervării, după maxim 15 minute de la ora programată rezervarea este anulată, Membrul/Clientul nu mai poate utiliza terenul și nici beneficia de prezenta antrenorului, fără a avea dreptul la returnarea costului rezervării sau a vreunei părti din acesta, terenul putând fi utilizat de către un alt membru, potrivit regulii „primul venit, primul servit” aplicată rezervărilor.

9. Terenurile de tenis pot fi utilizate de Luni până Vineri în intervalul orar 6:00 – 22:45 și în weekend în intervalul 8:00 – 20:45. Membrii au acces la terenurile de tenis conform rezervărilor programate, doar în intervalul orelor de functionare.

10. Timpul de joc se limitează la maxim 50 minute efectiv. Terenul de joc va fi eliberat cu 5 minute înainte de ora fixă pentru a onora alte rezervări sau pentru a permite accesul membrilor în așteptare. Membrii care folosesc terenurile au obligatia să refacă suprafata de joc la sfârșitul activitătii desfășurate și să strângă mingile pe care le-a utilizat. Terenurile sunt programate și sunt folosite doar la ore fixe (hh:00), niciodată la jumătatea orei (hh:30).

11. Copiii și juniorii au aceleași drepturi cu privire la utilizarea terenurilor ca și membrii adulti.

12. Copiii cu vârsta sub 14 ani trebuie să fie supravegheati în permanentă de către un adult.

13. Participantii sunt obligati să poarte echipament adecvat în timpul jocului.

14. Este interzis accesul pe terenul de tenis cu încăltăminte neadecvată (încăltăminte cu crampoane, de alergare sau altele care pot deteriora suprafata de joc sau pot facilita accidentările), cu role, biciclete sau skateboard.

15. Membrul/Clientul nu-și va recupera oricând singur mingea de pe terenul alăturat, ci va aștepta până i se va permite acest lucru.

16. Este interzisă intrarea cu pantofi murdari de zgură pe terenurile de tenis HARD COURT, în clădire (în oricare zona a acesteia, de ex în sala de fitness, terenul de squash). Pantofii de zgură se vor folosi doar pe terenurile de tenis DE ZGURA.

17. Pe terenurile de tenis și în zona acestora fumatul (inclusiv tigări electronice) este interzis.

18. Nu este permis consumul de alimente sau cafea în incinta terenurilor interioare sau exterioare

19. Este interzisă aruncarea pe teren a oricărui fel de obiecte (cu exceptia mingilor de tenis utiizate în mod normal în desfășurarea activitătii sportive), nu sunt permise comportamentele neadecvate, utilizarea necorespunzătoare a fileului, a mingilor și a rachetelor de tenis, sau care ar putea genera riscuri de accidentare. Membrii sunt responsabili pentru orice fel de pagube care se produc din cauza comportamentului lor.

20. Este interzisă deranjarea jucătorilor de pe teren până la expirarea timpului de joc.

21. Pe terenurile de tenis și în zona acestora, este interzis accesul persoanelor aflate sub influenta băuturilor alcoolice, drogurilor, substantelor halucinogene, stimulatorilor, a medicamentelor depresive sau a oricăror substante care diminuează capacitătile fizice și mentale și/sau consumul acestora în timpul utilizării terenurilor.

22. Utilizarea terenurilor de tenis se face pe propria răspundere.

23. Este interzis comportamentul indecent, gălăgios sau orice alt tip de comportament care ar putea genera situatii conflictuale sau ar deranja celelalte persoane prezente.

24. Nerefacerea terenului după joc (inclusiv curătarea liniilor), lovirea draperiilor, a oricăror obiecte de decor, băncilor, peretilor sau folosirea unui limbaj ori comportament neadecvat, nerespecatarea oricărei reguli se vor sactiona prin avertisment/atentionare la prima abatere, cu sanctionare pecuniară/penalitate la a doua abatere (100 de euro) și cu suspendarea accesului în incinta terenurilor de tenis sau în club la a treia abatere. În toate cazurile, Membrul/Clientul va achita contravaloarea daunelor produse.

25. Vă rugăm să raportati personalului orice situatie periculoasă sau de nerespectare a regulamentului (altercatii, răniri, comportament indecent etc.).

26. Pentru sigurantă și confort, clubul își rezervă dreptul de a solicita oricărui participant părăsirea incintei și de a folosi în acest scop mijloacele adecvate.

REGULAMENT SHISEIDO SPA

1.Va recomandam sa va programati terapiile in avans.

2. Programarile si achizitiile sunt supuse politicilor Shiseido Spa de Anulare, de Neprezentare si de Achizitii. Un tratament neanulat cu minim 6 ore in avans va fi achitat integral.

3. Fotografiatul sau filmatul sunt strict interzise, cu exceptia situatiilor aprobate de conducerea centrului.

4. La venire, veti fi rugat sa completati un Formular de Inregistrare pentru ca terapeutul sa poata identifica posibile contraindicatii si pentru a adapta terapia in functie de nevoi. Informatiile vor ramane confidentiale conform politicii de confidentialitate.

5. Daca suferiti de presiune arterial ridicata, probleme cu inima, alergii sau alte probleme medicale, va recomandam sa consultati un doctor inainte sa va programati pentru terapii la spa.

6. Fumatul, consumul de alimente si de alcool nu sunt permise in spa, cu exceptia produselor oferite in spa.

7. Shiseido Spa isi rezerva dreptul de a refuza accesul si tratamentul oricarei persoane care prezinta semne ale consumului de alcool sau droguri/ alte substante interzise.

8. Este interzis accesul copiilor sub 18 ani in spa.

9. Centrul Spa nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea oricaror obiecte personale sau de valoare; este recomandat sa nu aduceti bijuterii, telefoane mobile, iPad-uri, tablete sau alte obiecte de acest tip in spa. Toti clientii trebuie sa isi incuie bunurile in vestiarele individuale (inclusiv pantofii).

10. Va rugam sa ajungeti cu cel putin 15 minute inaintea programarii, pentru a avea timp sa va inregistrati si sa va pregatiti. In cazul intarzierii, timpul terapiei se va reduce, insa va fi achitat costul intreg al tratamentului.

11. Inainte si dupa programari, va invitam sa va relaxati la piscina Vitality, in camera Zen, in sauna umeda si uscata, la Hammam si sa savurati apa pusa la dispozitie.

12. Spa-ul pune la dispozitia clientilor un ceai gratuit/ vizita. Solicitarile ulterioare vor fi contra-cost.

13. La piscina Vitality, in camera Zen, in sauna umeda si uscata si in Hammam este obligatoriu costumul de baie.

14. Este recomandat ca barbatii sa se barbiereasca cu 3 ore inaintea tratamentelor faciale.

15. Pentru a pastra un mediu relaxant, telefoanele mobile si alte aparate electronice trebuie oprite in momentul in care parasiti receptia si trebuie sa ramana asa pe toata perioada vizitei.

16. Pentru a nu perturba atmosfera, va rugam sa va deplasati in liniste si sa folositi un volum scazut al vocii.

17. Ne rezervam dreptul de a refuza accesul (inclusiv de a rezilia abonamentul) persoanelor care nu respecta Regulamentul Intern, regulile de buna conduita sau provoaca daune materiale sau morale spa-ului sau membrilor/clientilor spa-ului.

18. Halate, papuci, lenjerie de unica folosinta, prosoape, vestiare, dusuri, uscatoare, apa sunt puse la dispozitia clientilor.

19. Inaintea efectuarii terapiilor, dusul este obligatoriu.

20. Inainte de efectuarea terapiilor, bijuteriile trebuie indepartate. De asemenea, pentru un confort sporit, recomandam sa eliminati ochelarii, lentilele de contact si aparatele auditive. Pentru siguranta dvs, puteti sa le eliminati odata ajunsi in camera de tratament, inaintea inceperii terapiei. Va incurajam sa cereti asistenta terapeutilor.

21. In cadrul tuturor terapiilor clientii trebuie sa poarte lenjerie intima, costum de baie sau lenjerie de unica folosinta .

22. Va rugam sa informati terapeutii daca doriti sa modifice presiunea, temperatura, lumina sau alti factori pentru a va spori confortul si satisfactia.

23. Unele creme si uleiuri folosite in tratamente pot pata hainele.

24. Vestimentatia recomandata este casual, confortabila.

25. Pentru siguranta si confort, clubul isi rezerva dreptul de a solicita oricarui participant parasirea incintei si de a folosi in acest scop mijloacele adecvate.

REGULAMENT DE ORGANIZARE SI FUNCTIONARE A SISTEMULUI CU PLATA DIN PARCAREA SUBTERANA A MEDUSA HOTEL INTERNATIONAL

PREAMBUL:

Accesul in incinta Medusa Hotel International presupune acceptul dumneavoastra cu privire la Regulamentele Medusa Hotel International, precum si prezumtia ca ati citit continutul Regulamentelor anterior mentionate. Ca atare, orice reclamatie ulterioara cu privire la mentiunile de mai jos nu va fi luata in considerare.

Incalcarea de catre orice client/vizitator/furnizor a regulilor privind accesul si stationarea vehiculelor in incinta poate atrage dupa sine interzicerea accesului pentru autovehiculele apartinand acestuia sau pe care le utilizeaza respectivul client/vizitator/furnizor.

Prin solicitarea de emitere a tichetului de acces cu vehiculul in incinta Medusa Hotel International, conducatorul autovehiculului accepta si se obliga sa respecte conditiile prezentului Regulament si a indicatoarelor rutiere din incinta.

Regulamentul se aplica tuturor persoanelor care au acces in incinta Medusa Hotel International/Stejarii Country Club si vizeaza atat locurile de parcare propriu-zise, cat si caile de acces de la/catre acestea, precum si spatiile accesorii care le deservesc. Pentru membri si abonati, regulamentul se completeaza cu prevederile contractului.

Capitolul 1: DISPOZITII GENERALE

1.In sensul prezentului Regulament locurile de parcare sunt spatiile special amenajate si marcate.

2.Fiecare conducator auto va parca autovehiculul astfel incat sa ocupe un singur loc de parcare, asigurandu-se ca nu depaseste limitele marcate ale locului de parcare pe care doreste sa-l ocupe.

3.Medusa Hotel International isi rezerva dreptul de a delimita anumite zone din incinta parcarii subterane in care se vor aplica reguli specifice ce exced prezentului Regulament.

4.Accesul in parcarea subterana se realizeaza prin solicitarea si obtinerea tichetului de acces. Parasirea parcarii subterane se realizeaza in urma validarii tichetului de acces si, daca este cazul, a achitarii tarifului de parcare, utilizand tichetul de acces.

5.Parasirea parcarii subterane in lipsa achitarii tarifului pentru parcare datorat se sanctioneaza conform prezentului Regulament.

Capitolul 2: PROGRAMUL DE FUNCTIONARE A PARCARII CU PLATA

6.Programul de functionare al parcarii este: Luni – Vineri 06.00-23.00, Sambata – Duminica 08.00-23.00.

7.In functie de gradul de ocupare a locurilor de parcare sau de alte situatii exceptionale, Medusa Hotel International poate restrictiona temporar accesul in incinta parcarii subterane. In cazul in care nu mai sunt locuri de parcare disponibile in parcarea subterana, vizitatorul va parca vehiculul in afara incintei.

8.Eliberarea unui tichet de parcare nu implica obligatoriu asigurarea unui loc de parcare.

Capitolul 3: SISTEMUL DE PLATA. TARIFELE SI REGULILE APLICABILE

9.Parcarea cu plata din incinta Medusa Hotel International se bazeaza pe principiul tarifului orar.

10.In primele 30 minute calculate de la intrare, parasirea incintei se poate realiza fara achitarea tarifului de parcare si validarea tichetului.

11.Tariful pentru parcare este de 10 lei/h (TVA inclus) si nu poate fi fractionat. Orice diviziune a intervalului orar va fi tarifata luand in considerare 1 ora intreaga. Dupa achitarea tarifului de parcare, respectiv dupa validarea tichetului de parcare, parasirea incintei se poate realiza in maxim 15 minute.

12.Validarea tichetului de parcare si achitarea tarifului pentru parcare, pe baza tichetului de acces, se face:

a. Utilizand automatele amplasate in incinta (in zonele A si C ale parcarii subterane), prin intermediul bancnotelor sau monedelor. Nu sunt acceptate bancnotele cu valoare mai mare de 10 lei si nici monede de alta valoare decat 50 de bani.

b. La departamentul Concierge al Medusa Hotel International/Stejarii Country Club, prezentand tichetul de acces.

13.In cazul pierderii, distrugerii sau deteriorarii tichetului de acces in parcare, se poate solicita la departamentul Concierge eliberarea unui duplicat, contra unei sume de 150 de lei (TVA inclus). Taxa pentru emiterea duplicatului va fi suportata de client, chiar daca se afla in timpul perioadelor de parcare gratuita. Emiterea unui duplicat se poate realiza si achita in intervalul Luni – Vineri 06.00-22.00 si Sambata – Duminica 08.00-21.00, la departamentul Concierge. In afara orelor de program al departamentului Concierge, pentru eliberarea unui duplicat se apeleaza 0744 332 322. Achitarea contravalorii duplicatului nu exclude plata tarifului de parcare. Contravaloarea duplicatului nu se restituie.

14.In cazul pierderii tichetului de parcare, conducatorul trebuie sa precizeze numarul autovehiculului pentru care a pierdut tichetul de parcare, in scopul identificarii in sistemul automat.

15.Prezenta vehiculului in parcare este permisa doar pe durata in care utilizatorul acestuia se afla in incinta. Autovehiculelor parcate neregulamentar, pe alte locuri de parcare decat cele special amenajate sau ocupand mai multe locuri de parcare, pe calea de rulare, sau care parasesc parcarea subterana fara a achita tariful de parcare datorat sau care incalca in orice alt mod prevederile prezentului Regulament, li se va interzice accesul in locatie.

Capitolul 4: REGULI DE ACCES, TRAFIC SI PARCARE

16.Inaltimea maxima admisa pentru autovehicule este de 2,00 m.

17.Lungimea maxima admisa pentru autovehicule este de 5,50 m.

18.Viteza maxima admisa pentru deplasarea autovehiculelor in incinta Medusa Hotel International este de 10 km/h.

19.Este interzis accesul vehiculelor cu tractiune animala, precum si autovehiculelor dotate cu instalatii GPL, a celor cu remorci si a mijloacelor de transport cu masa totala de peste 3,5t.

20.Utilizarea locurilor de parcare, a cailor de acces catre/dinspre acestea si a spatiilor accesorii care le deservesc se face doar potrivit destinatiei acestora, cu respectarea drepturilor celorlalte persoane care au acces in incinta, precum si a obligatiilor prevazute in prezentul Regulament si in legile aplicabile.

21.Stationarea autovehiculelor se va face numai pe locurile indicate si marcate in acest scop cu respectarea marcajelor, fiind interzisa indisponibilizarea prin parcarea unui vehicul a mai mult de un loc de parcare si/sau blocarea accesului la alt vehicul.

22.Stationarea autovehiculelor in dreptul intrarilor sau a cailor de acces este strict interzisa.

23.In parcarea subterana a Medusa Hotel International este interzisa orice fel de manifestare zgomotoasa, cu exceptia cazurilor in care exista aprobarea prealabila scrisa a Medusa Hotel International.

24.Se interzice accesul cu animale in interiorul parcarii.

25.Nu este permisa parcarea/stationarea autovehiculelor in afara orelor de functionare a parcarii.

26.Sondajele, ofertarea, comertul ambulant, actiuni de prozelitism religios sau actiuni ce tin de campaniile electorale, precum si alte activitati de acest gen sunt interzise in incinta.

Capitolul 5: OBLIGATIILE CONDUCATORULUI AUTO

27.Conducatorii auto, clienti si vizitatori accepta:

28.Sa nu utilizeze parcarea pentru activitati periculoase, imorale, ilegale;

29.Sa nu distribuie materiale publicitare sau alte afisaje fara acordul scris al Medusa Hotel International;

30.Sa nu interprinda nimic de natura a genera perturbarea oridinii publice, pagube sau inconveniente parcarii subterane ori utilizatorilor acesteia;

31.Sa nu lase minorii nesupravegheati in parcare sau in autovehiculele parcate.

32.Conducatorii autovehiculelor nu vor intra in parcare fara tichetul eliberat la deschiderea barierei, avand in vedere faptul ca iesirea din parcare este permisa numai dupa achitarea contravalorii parcarii, daca este cazul, si validarea tichetului.

33.Conducatorul auto va mentine curatenia la locul de parcare si nu va depozita materiale de nici un fel in incinta locului de parcare sau in spatiile accesorii ale acestuia.

34.Conducatorul auto nu va executa lucrari de intretinere, reparatii, spalare, curatare la autovehicule pe locurile de parcare sau in incinta parcarii.

35.Conducatorul auto va respecta normele P.S.I. specifice, fiind direct raspunzator de eventualele prejudicii produse.

36.Conducatorul vehicului se va asigura ca vehiculul se afla intr-o stare tehnica si de functionalitate corespunzatoare si va fi singurul raspunzator pentru orice prejudicii sau inconveniente cauzate de disfunctionalitati ale vehiculului. La solicitarea personalului Medusa Hotel International, conducatorul autovehicului va prezenta un document eliberat de Registrul Auto Roman (sau autoritatea competenta) care sa ateste ca autovehiculul respecta aceste norme aplicabile (inclusiv cu privire la emisia de noxe si zgomot).

37.Conducatorul auto este obligat sa isi asigure bunurile lasate in interiorul autovehiculului, prin blocarea oricarei cai care permite accesul in sau la vehicul, inchiderea usilor, capotelor motor, a portbagajului, a geamurilor, busonului rezervor etc., Medusa Hotel International neraspunzand in nici un fel pentru securitatea acestora.

38.Este strict interzisa introducerea si/sau depozitarea/abandonarea in incinta a unor substante chimice, a explozibililor sau a substantelor poluante, a deseurilor, a armelor, a substantelor interzise, a bunurilor de valoare, precum si a oricaror materiale si/sau bunuri care, prin natura lor sau printr-o gresita intrebuintare, pot conduce la aparitia unor situatii periculoase, punand astfel in primejdie viata si/sau integritatea persoanelor care se afla in imobil si/sau integritatea si functionalitatea imobilui sau a bunurilor aflate in acesta. In caz contrar, Medusa Hotel International (sau persoanele imputernicite de aceasta) va lua imediat masurile necesare pentru inlaturarea/distrugerea acestor substante, deseuri, materiale, obiecte, indepartarea/distrugerea facandu-se pe raspunderea si cheltuiala persoanei in culpa.

39.Persoanele care au acces in incinta vor tolera eventualele inconveniente cauzate de lucrarile de conservare si intretinere a imobilului desfasurate de catre sau pentru Medusa Hotel International.

40.Medusa Hotel International nu este responsabila civil sau penal pentru eventualele daune, furturi, incendii la vehiculele aflate in parcare.

41.Medusa Hotel International nu raspunde de prejudiciile cauzate autovehiculelor, bunurilor aflate in acestea sau persoanelor ca urmare a unor actiuni ori inactiuni imputabile altor persoane.

42.Eventualele avarii produse autovehiculelor proprii, cat si altor autovehicule, bunuri sau imobilului, precum si instalatiilor sau echipamentelor apartinand Medusa Hotel International de catre conducatorii auto sau de alti utilizatori ai parcarii in timpul deplasarii ori stationarii in parcare vor fi suportate integral de cei vinovati, cu excluderea raspunderii Medusa Hotel International.

43.Medusa Hotel International nu raspunde de accidentele sau orice alte incidente suferite de utilizatorii parcarii ca urmare a neatentiei, a folosirii inadecvate a scarilor, usilor, barierelor ori a altor echipamente, instalatii sau alte asemenea apartinand Medusa Hotel International sau din orice alte motive.

44.In cazul in care se incalca prevederile legale in vigoare, Medusa Hotel International va informa organele abilitate ale statului in vederea constatarii faptei si aplicarii de sanctiuni corespunzatoare si isi rezerva dreptul sa recupereze prejudiciile de orice fel de la persoanele responsabile.

45.In cazul incalcarii oricarei prevederi a Regulamentului, Medusa Hotel International va lua masuri pentru indepartarea vehiculului din incinta sau pentru blocarea acestuia. Deblocarea se face dupa achitarea tarifului de parcare corespunzator si a costurilor aferente.

REGULAMENT DE FOLOSIRE A STATIILOR DE INCARCARE A VEHICULELOR ELECTRICE DIN PARCAREA SUBTERANA A MEDUSA HOTEL INTERNATIONAL

PREAMBUL:

Folosirea statiilor de incarcare a vehiculelor electrice din parcarea subterana a Medusa Hotel International presupune acceptul dumneavoastra cu privire la Regulamentul de folosire a statiilor, precum si prezumtia ca ati citit continutul acestuia. Ca atare, orice reclamatie ulterioara cu privire la mentiunile de mai jos nu va fi luata in considerare. Medusa Hotel International permite clientilor sai utilizarea contra cost a 4 statii de incarcare a vehiculelor electrice cu echipamente marca Etrel, model Etrel Inch Pro, cu urmatoarele specificatii:

Puterea maxima de incarcare – 7.4 kw (32 A) monofazat

Puterea maxima de incarcare – 22 kw (3×32 A) trifazat

Tipul conectorului – Tipul 2 (standard European)

Prin solicitarea adresata departamentului Concierge din incinta Stejarii Country Club de catre client de emitere a unui card de pornire a statiei de incarcare a vehiculelor electrice si semnarea procesului verbal de predare-primire a cardului, solicitantul accepta si se obliga sa respecte conditiile prezentului Regulament. Regulamentul se aplica tuturor persoanelor care solicita cardul de pornire a statiilor de incarcare a vehiculelor electrice. Regulamentul se completeaza cu prevederile referitoare la accesul vechiculelor si parcarea acestora in incinta Medusa Hotel International. Pentru membri si abonati, regulamentul se completeaza cu prevederile contractului.

Capitolul 1: DISPOZITII GENERALE

In sensul prezentului Regulament locurile de parcare alocate statiilor de incarcare a vehiculelor electrice sunt spatiile special amenajate si marcate in acest scop, situate in zonele A si D ale parcarii subterane.

In vederea folosirii statiilor de incarcare a vehiculelor electrice, fiecare conducator auto va parca autovehiculul astfel incat sa ocupe si indisponibilizeze un singur loc in zona marcata in acest sens, asigurandu-se ca nu se depasesc limitele marcate ale locului de parcare pe care doreste sa-l ocupe langa statie.

Inaltimea maxima admisa a vehiculelor din statiile electrice de incarcare este de 2,00 m.

Lungimea maxima admisa a vehiculelor din statiile electrice de incarcare este de 5,20 m.

Latimea maxima admisa a vehiculelor din statiile electrice de incarcare este de 2,30 m.

Folosirea statiei de incarcare a vehiculelor electrice se va face in baza cardului primit de la Concierge si pentru care s-a semnat procesul verbal de predare-primire intre Clientul solicitant si reprezentantul Medusa Hotel International din departamentul Concierge, care inmaneaza cardul. De asemenea, in scopul folosirii statiilor de incarcare, departamentul Concierge poate pune la dispozitie solicitantilor 1 cablu de alimentare, in procesul verbal de predare-primire anterior mentionat facandu-se mentiunea referitoare la cablu.

Imediat dupa alimentare, cel tarziu inainte de a parasi incinta Medusa Hotel International, Clientul va returna la departamentul Concierge cardul si cablul de alimentare primite si va  efectua plata, conform informatiilor furnizate de interfata statiilor de incarcare de la Concierge.

Parasirea parcarii subterane in lipsa achitarii tarifului pentru parcare sau incarcare electrica datorat si fara returnarea cardului, si a cablului daca se aplica, se sanctioneaza conform prezentului Regulament.

Achitarea tarifului de stationare in parcarea subterana din incinta Medusa Hotel International nu presupune si achitarea tarifului aferent alimentarii in statiile de incarcare a vehiculelor electrice.

Capitolul 2: PROGRAMUL DE FUNCTIONARE A PARCARII CU PLATA SI A STATIILOR DE INCARCARE

Programul de functionare a parcarii si a statiilor de incarcare a vehiculelor electrice este luni – duminica, orele 06.00-21.00.

Capitolul 3: SISTEMUL DE PLATA PENTRU FOLOSIREA STATIILOR DE INCARCARE A VEHICULELOR ELECTRICE. TARIFELE SI REGULILE APLICABILE

Folosirea statiilor de incarcare a vehiculelor electrice din incinta Medusa Hotel International se tarifeaza in unitati. Valoarea unei unitati este 1.45 lei/TVA inclusa. O unitate este egala cu 1 kw. Contravaloarea pentru folosirea statiilor de incarcare a vehiculelor electrice se calculeaza in functie de unitatile afisate in interfata statiilor de incarcare de la Concierge, in functie unitatile consumate in statie. Timpul de incarcare a masinii depinde de specificatiile acesteia.

Plata tarifului aferent folosirii statiilor de incarcare a vehiculelor electrice nu il exonereaza pe client de returnarea cardului de pornire a statiei (si, dupa caz, a cablului de alimentare), primit de la departamentul Concierge. In cazul in care clientul nu va returna cardul de pornire, se va percepe o suprataxa de 100 lei, adaugata tarifului aferent contravalorii unitatilor folosite in statia de incarcare. In cazul in care clientul nu va preda cablul de alimentare solicitat in baza procesului verbal de predare-primire, sau nu il returneaza in starea in care l-a primit, se va percepe o suprataxa de 3000 lei, adaugata tarifului afferent contravalorii unitatilor folosite in statia de incarcare. Parcarea vehiculului pe locul aferent statiei de incarcare este permisa doar pe durata incarcarii vehiculului si in care conducatorul acestuia se afla in incinta Medusa Hotel International. Detinatorilor autovehiculelor parcate neregulamentar in perimetrul statiilor sau ocupand ori indisponibilizand mai multe locuri de parcare sau care parasesc parcarea subterana fara a achita tariful de alimentare electrica si parcare datorat sau care incalca in orice alt mod prevederile prezentului Regulament, li se va interzice accesul in locatie.

Capitolul 4: INSTRUCTIUNE DE FOLOSIRE A STATIILOR DE INCARCARE A VEHICULELOR ELECTRICE

1. Fiecare statie de incarcare este numerotata cu un numar (1 si 2 situate in zona A a parcarii subterane, 3 si 4 in zona D).

2. Cardul de pornire aferent statiei se primeste si se returneaza de Client de la/catre departamentul Concierge doar in baza procesului verbal de predare-primire semnat.

3. Prin predarea de catre departamentul Concierge catre client a unui card de pornire, statia de incarcare cu numarul indicat pe cardul respectiv este rezervata pentru o singura utilizare.

4. Fiecare card este numerotat, numarul de pe card indicand statia de incarcare ce a fost rezervata.

5. In vederea efectuarii incarcarii, clientul va conecta cablul de incarcare la mufa autovehiculului, dupa care va conecta cablul la statia de incarcare in locul indicat (priza) pe aceasta.

6. Pornirea statiei se va face apropiind cadrul de ecranul statiei. Pe durata incarcarii, stecherul cablului este BLOCAT in priza statiei de incarcare.

7. In cazul afisarii pe ecran, al unui mesaj de eroare, va rugam contactati departamentul Concierge.

8. La finalizarea incarcarii, clientul va deconecta cablul de incarcare de la masina si ulterior de la statie. Pentru o buna functionare a echipamentului, va rugam sa respectati aceasta ordine. Doar dupa ce procesul de incarcare este finalizat (din masina sau din statie) stecherul este deblocat (deblocarea stecherului este semnalizata sonor de statie). Nu incercati sa scoateti cablul daca nu ati oprit incarcarea.

9. Imediat dupa finalizarea incarcarii si deconecatrea cablului de la statie si de la vechicul, clientul isi va muta masina pe un loc de parcare nealocat/din-afara statiei de incarcare si va returna cardul/cablul departamentului Concierge si va efectua plata.

Capitolul 5: OBLIGATIILE CLIENTULUI CARE FOLOSESTE STATIILE DE INCARCARE A VEHICULELOR ELECTRICE

Stationarea si parcarea in statiile de incarcare sunt permise doar pe durata incarcarii autovehiculului. Imediat dupa ce s-a terminat incarcarea, clientul are obligatia sa mute vehiculul pe un loc de parcare din afara/nealocat statiilor de incarcare electrica. Returnarea cardului de pornire si a cablului de incarcare predate pe baza de proces–verbal este obligatia clientului si se va face la departamentul Concierge al Stejarii Country Club. Clientul are obligatia sa achite tariful aferent utilizarii statiei de incarcare a vehiculelor electrice conform informatiilor care rezulta din interfata de incarcare de la departamentul

Concierge, precum si orice alte costuri conexe (de exemplu, suprataxa pentru nereturnare card, cablu de incarcare, contravaloare deteriorari).

Clientul are obligatia sa returneze cablul in starea in care l-a primit, adica nedeteriorat si functional. La returnarea cablurilor, reprezentantul departamentului Concierge va verifica cablurile de incarcare.

Clientul are obligatia sa mentina curatenia in statiile de incarcare a vehiculelor electrice.

Clientul are obligatia sa verifice compatibilitatea statiei cu vehiculul pe care doreste sa il incarce, exonerand Medusa Hotel International de orice obligatie in acest sens. Conducatorul vehicului se va asigura ca vehiculul se afla intr-o stare tehnica si de functionalitate corespunzatoare si va fi singurul raspunzator pentru orice prejudicii sau inconveniente cauzate de disfunctionalitati ale vehiculului.

Eventualele avarii produse autovehiculelor proprii, cat si altor autovehicule, bunuri sau imobilului, precum si instalatiilor sau echipamentelor apartinand Medusa Hotel International de catre conducatorii auto sau de alti utilizatori ai parcarii in timpul sau aferente utilizarii statiilor de incaracre a vehiculelor electrice vor fi suportate integral de cei vinovati, cu excluderea raspunderii Medusa Hotel International.

Medusa Hotel International nu raspunde de accidentele sau orice alte incidente suferite de utilizatorii statiilor de incarcare a vehiculelor electrcie ca urmare a neatentiei, a folosirii inadecvate a statiilor, cardurilor, cablurilor ori a altor echipamente, instalatii sau alte asemenea apartinand Medusa Hotel International sau din orice alte motive.

Medusa Hotel International nu raspunde de prejudiciile cauzate autovehiculelor, bunurilor aflate in acestea sau persoanelor ca urmare a unor actiuni ori inactiuni imputabile altor persoane. In cazul in care se incalca prevederile legale in vigoare, Medusa Hotel International va informa organele abilitate ale statului in vederea constatarii faptei si aplicarii de sanctiuni corespunzatoare si isi rezerva dreptul sa recupereze prejudiciile de orice fel de la persoanele responsabile.